بازدید 5536
۱
خبر

هت تریک کشتی فرنگی ایران درپاریس با برنز نوری

نوری برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به مصاف اسلام عباس‌اوف از آذربایجان رفت که با برتری کامل به مدال برنز دست یافت. در این وزن 34 نفر شرکت کرده‌ بودند.
کد خبر: ۷۲۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ 21 August 2017
در ادامه مسابقات چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه آغاز شده است نمایندگان کشورمان در 4 وزن اول به مصاف حریفان خود رفته‌اند که حسین نوری، در وزن 85 کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده‌بندی مدال برنز را از آن خود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 5 برابر ایویداس استانکوویچ از لیتوانی به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز با نتیجه 3 بر یک از سد اریک آپس، نفر پنجم اروپا از استونی گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

نوری در این مرحله به مصاف ویکتور لورینچ، دارنده مدال برنز 2014 جهان، قهرمان 2017 اروپا و نفر پنجم المپیک ریو از مجارستان رفت و با نتیجه 6 بر 4 پیروز شد و گام به نیمه نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 4 بر یک مغلوب دنیس کودلا، دارنده مدال برنز المپیک و اروپا از آلمان شد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

نوری برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به مصاف اسلام عباس‌اوف از آذربایجان رفت که با برتری کامل به مدال برنز دست یافت. در این وزن 34 نفر شرکت کرده‌ بودند. پیش از این محمدعلی گرایی در وزن 71 و سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم 2 مدال برنز را برای ایران به ارمغان آورده بودند. سیدمصطفی صالحی‌زاده در وزن 98 کیلوگرم هم به عنوانی بهتر از دوازدهمی نرسید.

هت تریک کشتی فرنگی ایران درپاریس با برنز نوری
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا عالی بود ..
دستت درد نکنه ، آبروی ایران و ایرانی رو خریدی ..
خدا قوت جوانمرد ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر