بازدید 4246
خبر

کشتی قهرمانی جهان/برنز مقتدارنه عبدولی کنار ایفل

عبدولی فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در دیدار رده‌بندی به مصاف کازبک کیلو دارنده مدال برنز اروپا و طلای جوانان جهان از بلاروس رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید
کد خبر: ۷۲۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸ 21 August 2017
نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک با برتری مقابل حریف خود از بلاروس مدال برنز جهان را از آن خود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است،سعید عبدولی فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در دیدار رده‌بندی به مصاف کازبک کیلو دارنده مدال برنز اروپا و طلای جوانان جهان از بلاروس رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و مدال برنز جهان را بر گردن آویخت.

عبدولی پیش از این در مبارزه اول مقابل ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و با توجه به صعود رقیبش به دیدار فینال، راهی مرحله شانس مجدد شد. وی در این مرحله ابتدا مقابل ماکست یرژپوف قزاق و دارنده مدال طلای آسیا با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد و در مبارزه بعدی به مصاف کاراپت چالیان از ارمنستان رفت و با حساب ۳ بر صفر پیروز شد و به دیدار رده‌بندی رسید.

پیش از این محمد علی گرایی در وزن ۷۱ کیلوگرم به مدال برنز رسید.در ادامه این رقابت‌ها حسین نوری در وزن ۸۵ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف اسلام عباس‌اف قهرمان جوانان اروپا،نایب قهرمان جوانان جهان و قهرمان نوجوانان جهان از آذربایجان می رود.

دیگر نماینده ایران در روز نخست سید مصطفی صالحی‌زاده در وزن ۹۸ کیلوگرم بود که پس از شکست ۳ بر یک مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک در مبارزه نخست،راهی گروه بازنده‌ها شد.وی سپس در مبارزه نخست خود در این مرحله مقابل ترسی هانکوک از آمریکا ۳ بر یک پیروز شد اما در ادامه مقابل روازی نادارشویلی از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر