بازدید 6363
۱
خبر

برنز ارزشمند کشتی فرنگی دنیا بر سینه گرایی

گرایی دارنده مدال نقره آسیا که برای نخستین بار عازم رقابت‌های جهانی شده بود،موفق شد یک برنز برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پاریس 2017 به ارمغان بیاورد
کد خبر: ۷۲۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴ 21 August 2017
نماینده وزن 71 کیلوگرم ایران در نخستین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی جهان ،با نمایشی قابل تحسین مقابل بزرگان جهان به مدال برنز رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2017 که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است،  محمد علی گرایی نماینده وزن 71 کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی مقابل دانیل کاتاراگا از مولداوی و دارنده مدال نقره جهان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 10 بر 8 به پیروزی رسیدو مدال برنز جهان را از آن خود کرد.

وقت نخست این مبارزه با نتیجه 7 بر صفر از حریف عقب افتاد اما با شروع وقت دوم حریف را در خاک نشاند و 2 امتیاز گرفت و سپس با اجرای زیبای فن سالتو بارانداز 4 امتیاز دیگر گرفت.با اعتراض کادر فنی تیم ملی مبنی بر استفاده حریف از پا داوران 2 امتیاز دیگر به گرایی دادند تا حساب کار 8 بر 7 به سود اعجوبه شیرازی کشتی ایران شود.

برنز ارزشمند کشتی فرنگی دنیا بر سینه گرایی

در ادامه حریف بدلیل خطای استفاده از پا در خاک نشست که گرایی بار دیگر با بارانداز حریف 2 امتیاز دیگر گرفت و 10 بر 7 پیش افتاد.این مبارزه در نهایت 10 بر 8 به سود گرایی به پایان رسید.

گرایی دارنده مدال نقره آسیا که برای نخستین بار عازم رقابت‌های جهانی شده بود، پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه۳ بر ۲ پیروز شد.وی در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانک استابلر دارنده مدال طلای جهان از آلمان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت.گرایی در این مرحله به مصاف رسول چونایف دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک از آذربایجان رفت و در پایان در یک مبارزه دیدنی با نتیجه 16 بر 14 به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.

دیگر مدال برنز این وزن به بالینت کورپاسی از مجارستان رسید که موفق شد در دیدار رده‌بندی آدام کوراک از روسیه را 2 بر یک شکست دهد.دمو ژادرایف از قزاقستان و فرانک استابلر دارنده مدال طلای جهان از آلمان دیدار فینال این وزن را برگزار می‌کنند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همت اگر سلسله جنبان شود / مور تواند که سلیمان شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار