بازدید 1937

قانون «الحشد الشعبی» در حال اجراست

یکی از رهبران حزب «الدعوة» عراق اعلام کرد که قانون «الحشد الشعبی» در حال اجراست اما برخی بندهای آن برای اجرا، نیازمند اصلاح است.
کد خبر: ۷۲۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 21 August 2017
یکی از رهبران حزب «الدعوة» عراق اعلام کرد که قانون «الحشد الشعبی» در حال اجراست اما برخی بندهای آن برای اجرا، نیازمند اصلاح است.

به گزارش فارس، «جاسم محمد جعفر» از رهبران حزب «الدعوة» عراق، دوشنبه (امروز)، اعلام کرد که اخبار منتشر شده مبنی بر تعلیق قانون «الحشد الشعبی» صحت ندارد و دولت در صدد اصلاح برخی بندهای آن است.

وی که از شخصیت‌های نزدیک به «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق است به «بغداد الیوم» اظهار داشت: قانون الحشد در حال اجراست و تنها اجرای برخی از بندهای آن به دلیل عدم شفافیت از سوی دولت، فعلا به تاخیر افتاده است.

جاسم جعفر گفت: این قانون نیازمند اصلاح است و دولت نیز قصد دارد اصلاحیه این قانون را بزودی به پارلمان ارائه دهد و سپس دولت کلیه بندهای آن را اجرا خواهد کرد.

آذرماه سال گذشته، طرح پیوستن رسمی «الحشد الشعبی» (+) به مجموعه نیروهای نظامی و امنیتی در پارلمان عراق تصویب شد و بر اساس آن، الحشد به عنوان یک نیروی رسمی و مستقل تحت نظر نخست‌وزیر در صحنه عراق معرفی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی