بازدید 2152

پوتین سفیر جدید روسیه در آمریکا را منصوب کرد

کرملین اعلام کرد که رئیس‌جمهور روسیه، معاون وزیر خارجه روسیه و همچنین معاون سابق وزیر دفاع این کشور را بعنوان سفیر جدید روسیه در آمریکا منصوب کرده است.
کد خبر: ۷۲۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 21 August 2017
کرملین اعلام کرد که رئیس‌جمهور روسیه، معاون وزیر خارجه روسیه و همچنین معاون سابق وزیر دفاع این کشور را بعنوان سفیر جدید روسیه در آمریکا منصوب کرده است.

به گزارش فارس، کرملین روز دوشنبه (امروز) اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، «آناتولی آنتونوف» معاون وزیر خارجه روسیه را بعنوان سفیر جدید روسیه در آمریکا منصوب کرد.

شبکه راشاتودی گزارش کرد که پوتین، آنتونوف که دیپلمات متبحر در موضوعات دفاعی و امنیتی را بعنوان سفیر جدید روسیه در واشنگتن برگزیده است.

در حکمی که به امضای پوتین درآمده است، نوشته شده: «آناتولی ایوانوویچ آنتونوف بعنوان سفیر و نماینده ویژه روسیه در ایالات متحده آمریکا و ناظر دائم روسیه در سازمانهای ایالات آمریکا در واشنگتن منصوب می شود». 

آنتونوف جایگزین «سرگئی کیسلیاک» شده است که اخیراً با آغاز به کار دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، جنجال‌هایی در خصوص مقامات ستاد انتخاباتی و مقامات کنونی دولت ترامپ با وی در زمان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا به راه افتاده است.

آنتونوف پیش از این بعنوان معاون وزیر دفاع روسیه فعالیت داشته است و بیش از 30 سال را نیز در وزارت خارجه کشورش فعالیت داشته است و عمده کار وی بر موضوعات امنیتی و خلع سلاح متمرکز بوده است. نکته جالب در خصوص وی آن است که در فهرست تحریم‌های اروپا به‌خاطر اوکراین قرار دارد!

در فوریه 2011، آنتونوف بعنوان معاون وزیر دفاع آمریکا آغاز به کار کرد و در 28 دسامبر 2016 بعنوان معاون وزیر خارجه روسیه منصوب شد.

کیسلیاک از ژوئیه 2008 بعنوان نماینده مسکو در واشنگتن فعالیت داشت و در ژوئیه سال جاری میلادی به کشورش بازگشت تا در مجلس اعلی پارلمان روسیه فعالیت کند و از جانب یکی از فرمانداران روسیه فعالیت داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها