بازدید 3256

کشتی قهرمانی جهان/شکست تلخ عبدولی و باخت محتمل صالحی‌زاده

کد خبر: ۷۲۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 21 August 2017
رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه آغاز شد و پس ازدو پیروزی توسط گرایی و نوری، سعید عبدولی برابر حریف صربستانی خود تن به شکست داد و صالحی‌زاده نیز برابر قهرمان جهان و المپیک بازنده شد.

شکست کشتی گیر همیشه مدعی
در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی در مبارزه اول با ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان مصاف داد. در پایان یک دقیقه اول این نمس بود که یک امتیاز اخطار بدست آورد. در آخرین ثانیه‌های تایم نخست عبدولی یک اخطار پوئن دیگر گرفت تا 2 بر صفر از حریفش عقب باشد. در آغاز تایم دوم عبدولی با بیرون انداختن حریفش یک امتیاز بدست آورد اما بر خلاف المپیک ریو که حریف صربستانی خود را شکست داده بود با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریفش شد تا برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار حضور حریفش در فینال باشد.

شکست قابل پیش بینی صالحی زاده
در وزن 98 کیلوگرم مصطفی صالحی‌زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد. وی در دور دوم با آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک مصاف داد و در شرایطی که ابتدا یک امتیاز از دست داد در ادامه کار، حساب را یک بر یک کرد. در تایم دوم صالحی‌زاده 2 پوئن اخطار گرفت و 3 بر یک از حریف خود عقب افتاد. به این ترتیب الکسانیان قهرمان جهان و المپیک با نتیجه 3 بر یک صالحی‌زاده را شکست داد و با توجه به حضور احتمالی این کشتی‌گیر ارمنی در فینال باید در انتظار حضور صالحی‌زاده در گروه شانس مجدد باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل