بازدید 3635

کشتی قهرمانی جهان/آغاز گرایی و نوری با برد

کد خبر: ۷۲۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 21 August 2017
فرنگی‌کاران اوزان ۷۱ و ۸۵ کیلوگرم کشورمان در گام نخست مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه آغاز شد و 4 فرنگی‌کار کشورمان باید با رقبای خود سرشاخ شوند.

وزن 71 کیلوگرم
در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان رفت و در نهایت با نتیجه 3بر 2 مقابل این حریف گرجستانی که در المپیک ریو 2016 توانسته بود، در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی را پشت سر بگذارد و برنز دنیا را بدست آورد، به برتری رسید.
گرایی در دور سوم با اوریک نیکوقوسیان از فرانسه باید سرشاخ شود. در پایین جدول نیز فرانک استابلر آلمانی دارنده مدال طلای جهان توانست رسول چونایف آذربایجانی را شکست دهد تا در صورت برتری برابر حریف بلاروسی خود با برنده کشتی گرایی و نیکوقوسیان مصاف دهد.

وزن 75 کیلوگرم
در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی در مبارزه اول با ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان مبارزه می‌کند.

وزن 85 کیلوگرم
در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با استانکوویچ از لیتوانی دیدار کرد و در نهایت موفق شد این حریف قلدر خود را با نتیجه 7 بر 5 شکست دهد. نوری در دور سوم باید با اریک آپس از استونی مبارزه کند. در گروه حسین نوری، ویکتور لورینچ مجارستانی قهرمان و اروپا و دارنده مدال برنز جهان حضور دارد که کشتی نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

وزن 98 کیلوگرم
در وزن 98 کیلوگرم مصطفی صالحی‌زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبروست. وی در دور دوم با آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک مسابقه می‌دهد.
رقابت‌های 4 وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود و مهرداد مردانی در وزن 59 کیلوگرم، محمد الیاسی در وزن 66 کیلوگرم، یوسف قادریان در وزن 80 کیلوگرم و شهاب قوره جیلی در وزن 130 کیلوگرم با رقابی خود مصاف خواهند داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل