بازدید 4569
۴

قدردانی «آذری جهرمی» از رأی اعتماد مجلس

کد خبر: ۷۲۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴ 21 August 2017
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم از مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد آذری جهرمی در یادداشت خود با تقدیر از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وی، نوشت:

بسمه الله الرحمن الرحیم
 
بدنبال حضور باشکوه و معنادار ملت شریف ایران در انتخابات 29اردیبهشت و با اعتماد ریاست محترم دولت، اینجانب بعنوان عضو کوچکی از جامعه جوانان بعنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس معرفی شدم و در صحن علنی امروز علی رغم بی سابقه ترین موج تخریبی توسط رسانه های معاند، اکثریت نمایندگان محترم ملت با نگاهی واقع بینانه و بدور از حواشی سیاسی، به اینجانب اعتماد نمودند.

از این رو ضمن تقدیر از حسن نظر ریاست محترم جمهور، ریاست محترم مجلس و تشکر از حمایت قاطبه نمایندگان محترم ملت، بار دیگر تاکید می نمایم؛ تمام تلاشم را در راستای حرکت در مسیر اهداف والای انقلاب اسلامی، پیگیری سیاستهای دولت و صیانت از حقوق شهروندی در حوزه مسئولیت هایم به کار خواهم بست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
با سلام و احترام و آرزوی موفقیت برای دولت جدید
در شمارش آرا یه نکته برام جالب بود . آن هم تعداد تقریبن ثابت رای های ممتنع که حدو 5 یا 6 تا در تمام وزرا ممتنع رای دادند آیا این افراد به رای مردم که گرفتند و به مجلس رفتند تا از حقوق شان دفاع کنند پشت نکرده اند . به نظرم این تعداد افراد باید فکری به حال خودشان کنند .
واقعا جاي قدر داني دارد
باید هم قدردان باشی
دوست عزیز به نظرم با کارهای خوب بهتر می‌توانستی نشان دهی که شایسته این اعتماد بودی. کارهای عمیق و ماندگار در کنار کارهای زودبازده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی