بازدید 12771
۲

پسر شيطان‌صفت در ملأ عام اعدام مي‌شود

کد خبر: ۷۲۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 21 August 2017
پسر شيطان‌صفت كه متهم است پس از تعرض به دختري نوجوان در يكي از روستاهاي اصفهان او را به قتل رسانده، در محل حادثه اعدام مي‌شود.
 
به گزارش جوان، صبح روز سه‌شنبه 15 دي‌ماه سال قبل بود كه اعضاي خانواده‌اي در روستاي نصرآباد جرقويه اصفهان گم‌شدن دختر 15ساله شان را خبر دادند. پدر او گفت دخترم فاطمه مثل هميشه راهي مدرسه شد، اما ساعتي بعد از مدرسه تماس گرفتند و گفتند كه او امتحان داشته و سر كلاس حاضر نشده است. نگران شديم و به دنبالش گشتيم، اما نشاني از او پيدا نكرديم و درخواست كمك داريم.  بعد از مطرح شدن شكايت، مأموران پليس دست به تحقيق زدند تا اينكه به مأموران پليس خبر رسيد خانواده‌اش جسد او را در خرابه‌اي نزديكي خانه‌شان كشف كرده‌اند.
 
بررسي‌هاي پليس بعد از حضور در محل حكايت از اين داشت كه دختر نوجوان بعد از اينكه مورد آزار قرار گرفته به قتل رسيده است. بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني كارآگاهان شش ساعت بعد مردي را كه در حال فرار از خانه‌اش بود، به عنوان مظنون بازداشت كردند.
 
متهم كه از مجرمان سابقه‌دار بود و از  قبل به اتهام تعرض به كودكان بازداشت شده بود، در اولين بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت هنگام عبور از كوچه متوجه فاطمه شدم كه داشت به مدرسه مي‌رفت. از آنجا كه كوچه خلوت بود به او نزديك شدم و به زور او را به خرابه‌ها كشاندم و. . . .
 
بعد از كامل شدن تحقيقات، پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان اصفهان فرستاده شد و متهم مقابل هيئت قضايي به اعدام و قصاص محكوم شد. احمد خسروي وفا، رئيس كل دادگستري اصفهان گفت: حكم اعدام قاتل در ديوان عالي كشور تأييد ‌ و به زودي در محل اجراي حكم اجرا خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جالبه که اعتراف می کنند که "متهم كه از مجرمان سابقه‌دار بود و از قبل به اتهام تعرض به كودكان بازداشت شده بود، "
چرا باید آزاد می بود
یه سال گذشته اونوقت این شیطان صفت با اون سابقه کثیف کودک ازاری هنوز داره نفس میکشه؟واقعا قوه قضاییه مستحق بهترین جوایز جهانی در سرعت رسیدگی به جرایم است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار