بازدید 4309
۲

حمله منصوریان به مرفاوی و منتقدان:نمی توانندپیشرفتم راتحمل کنند

کد خبر: ۷۲۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 20 August 2017
علیرضا منصوریان بعد از خروج از جلسه امروز هیات مدیره استقلال مواضع تندی مقابل منتقدانش گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال تصریح کرد: پیشکسوتانی که 35 سال از آنها خبری نبود اکنون آمدند و کارشناس شدند و اظهار نظر می‌کنند. فصل گذشته تا پایان سال 500-600 مصاحبه وجود داشت. این فصل هم تا اکنون 100 تا 150 مصاحبه دیده‌ایم.

وی افزود: ما هدفی تعیین کرده‌ایم و به دنبال رسیدن به آن هستیم و فرصت نداریم به ایده و نظر آنها که گاهی از روی علاقه به ما ناخواسته آسیب روحی می‌دهند، برسیم. من خودم در حوزه مطبوعات نیستم اما دوستان برایم این مطالب را می‌خوانند و به من اطلاع می‌دهند. چه آنها که مصاحبه مثبت می‌کنند و چه آنها که منفی صحبت می‌کنند را اسامی‌شان را یادداشت می‌کنم تا دوست و دشمن خود را بشناسم.

وی در مورد اینکه مرفاوی گفته ادبیات منصوریان را نمی‌پسندم، گفت: مرفاوی دوست خوب من است. من مصاحبه صمد را نخوانده‌ام. نمی‌دانم از اینکه می‌گویید ادبیات یعنی چه؟ من اگر اینجا نمی‌ماندم و با شما صحبت نمی‌کردم از من گلایه می‌کردید که به ما بی‌احترامی کردید و اکنون مانده و صحبت می‌کنم اما از حرف‌هایم نقدهای جدید می‌شود. یک مطلب فان را هم به هیأت مدیره گفتم. عملکرد تمام مربیان استقلال را مرور کردم. شاید کم سن و سال بودن من دوستان را ناراحت می‌کند. یا اینکه نمی‌توانند پیشرفت خیلی‌ها را تحمل کنند. این مسئله اذیت شدن ندارد. 

سرمربی استقلال افزود: وب‌سایت‌های مختلف مصاحبه‌های متفاوتی را منتشر می‌کنند. آنها با پیشکسوت‌های مختلف مصاحبه می‌کنند. اگر پیشکسوتان دیگر را پیدا نمی‌کنند بیایند تا من بگویم کجا هستند. یک وب سایت خاص عکس من را با رئیس‌جمهور می‌گذارد و می‌گوید رئیس‌جمهور باخت. از آنجا به بعد متوجه شدم بحث کمک نیست، بحث غرض‌ورزی است. من امروز اگر ایستادم و صحبت کردم به خاطر یکی از دوستان شما که سید است، این کار را کردم و دوستی چندین ساله‌ام و همچنین لوگویی که دست شما است. من دروغ نمی‌گویم اگر دوست نداشته باشم مصاحبه کنم این کار را نمی‌کنم. اهل این نیستم که بروم در ماشینم بنشینم و دنده عقب بروم اگر اینگونه باشد یکی را زیر می‌کنم. وظیفه‌ام است پاسخگو باشم. باشگاه استقلال مال هواداران است.

وی خاطرنشان کرد: اما پیشکسوتی که در 35 سال گذشته فقط آنها را در زمین حیدرنیا یا تمرین سلامتی در شهید کشوری می‌دیدم،‌ مصاحبه می‌کنند من اصلا ناراحت نیستم. من به کارم اعتقاد دارم و ما روزی 7-8 ساعت کار می‌کنیم. دیروز از 9 صبح به جلسه رفتیم و 6 عصر بیرون آمدیم. آنهایی که به ما اهانت و توهین می‌کنند بدانند که ما کارمان را با انگیزه بیشتری ادامه می‌دهیم. من با این فرهنگ مبارزه می‌کنم. فرهنگی که به جوان اعتقادی نداشته باشد را تغییر می‌دهم. به دوستان جوانم هم می‌گویم که 20 سال جلوتر از خودشان را ببینند. من و امثال من جاده را برای آنها آسفالت می‌کنیم تا آنها رویش قدم بگذارند. اما برخی بدون داشتن اطلاعات مصاحبه می‌کنند. سایت‌های مخالف منصوریان هم زیاد است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خب راست میگه و به سمت انتهای جدول پیشرفت داره
منصوریان اگر هم موفق شود باز هم یک مربی شش دانگ و حرفه ای مانند فیروز کریمی و میثاقیان نیست که با دست
خالی توفیقات بسیاری داشتند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر