بازدید 3655
گزارش

قول منصوریان به هیات مدیره/آخرین فرصت به سرمربی؟

کد خبر: ۷۲۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 20 August 2017
سرمربی تیم استقلال در نشست امروز هیات مدیره باشگاه که در غیاب دکتر قریب رییس هیات مدیره برگزار شد، شرکت کرد و قول داد نتایج آبی ها را در هفته های آتی بهبود ببخشد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این جلسه درباره مباحث مالی و مشکلاتی که در پرداخت ها به وجود آمده صحبت شد و به ادعای منصوریان ، اعضای هیات مدیره اعلام آمادگی کردند در این زمینه کمک خواهند کرد.

منصوریان گفت: ایده‌ها و نظرات ما به هم نزدیک بود و با توجه به اینکه در مباحث مالی امسال مشکلاتی وجود داشت و اعضا اعلام آمادگی کردند هر کمکی لازم است به کمک من خواهند آمد. برخلاف جلسات سال گذشته که در نشست‌ها حضور داشتم امروز روند بهتری را از نظر فکری در بین سایر اعضا وجود داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا صحبتی در مورد تغییرات در کادر فنی، صورت گرفت یا خیر؟ گفت: اصلا چنین بحثی نشد و بحث تقویت کادرفنی هم پیش نیامد چون 2 نفر از سرمربیان سابق من کنار من هستند. اولی دستیار کی‌روش بوده و بقیه هم در تیم امید با ما همکاری کردند. 

سرمربی استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود بازی با پدیده آخرین فرصت شما برای سرمربیگری است، گفت: در جلسه‌ای که داشتیم چنین چیزی اتفاق نیفتاد. هیأت مدیره متفق‌القول از من حمایت کردند و من از اعتماد و اطمینان آنها تشکر می‌کنم و قول دادم که به اعتماد آنها پاسخ مثبت بدهم. زیرا به تیمی که درست کرده‌ام اعتقاد دارم. استقلال همیشه حاشیه دارد اما حواشی این تیم 10 برابر بوده که بعد از حضور من 100 برابر شده است. 


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل