بازدید 3667

بازار دام زنده در آستانه عید قربان

یک تأمین کننده گوشت و دام گفت: در حال حاضر هر کیلو دام زنده با نرخ ۱۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۷ هزارتومان در میادین عرضه می‌شود .
کد خبر: ۷۲۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 20 August 2017
یک تأمین کننده گوشت و دام گفت: در حال حاضر هر کیلو دام زنده با نرخ ۱۶ هزار و ۵۰۰ تا ۱۷ هزارتومان در میادین عرضه می‌شود .

منصور پوریان تأمین کننده دام و گوشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه واردات گوشت به صورت مستمر از سوی بخش خصوصی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: روزانه 160 تن گوشت جهت تنظیم بازار در سازمان میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

به گفته وی گوشت های وارداتی بسته بندی با نرخ حداقل 34 تا 42 هزار تومان عرضه می شود.

پوریان ادامه داد: با افزایش واردات و تأمین لاشه به صورت مستمر پیش بینی می شود که نرخ های داخلی در بازار کاهش یابد.

این تأمین کننده دام و گوشت نرخ هر کیلو لاشه داخلی را 36 هزار تومان اعلام کرد و افزود: هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ های 44 تا 45 هزار تومان در قصابی ها به مشتری عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه نمی توان زمان دقیقی برای آرامش بازار گوشت تعیین کرد، بیان کرد: با افزایش واردات و تأمین لاشه می‌توان به وضعیت بازار خوش بین بود.

پوریان درباره نرخ دام زنده در آستانه عید قربان افزود: در حال حاضر هر کیلو دام زنده با نرخ 16 هزار و 500 تا 17 هزار تومان در میادین عرضه می شود که اگر تمهیدات خاصی در این زمینه اندیشیده نشود با سودجویی فرصت طلبان قیمت از این رقم بالاتر خواهد رفت.

به گفته وی سازمان دامپزشکی در جهت رعایت قوانین بهداشتی و کنترل تب کریمه کنگو در آستانه عید قربان از عرضه دام زنده در میادین اجتناب می نماید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان