بازدید 2129

وعده پیروزی فرمانده عملیات «قادمون یا تلعفر» در مقابل داعش

فرمانده عملیات «قادمون یا تلعفر» با صدور بیانیه ای بعد از آغاز عملیات آزادسازی این شهر گفت که این عملیات با همکاری نیروهای مسلح عراقی، الحشد الشعبی و ائتلاف آمریکایی ضد داعش برگزار می شود.
کد خبر: ۷۲۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 20 August 2017
فرمانده عملیات «قادمون یا تلعفر» با صدور بیانیه ای بعد از آغاز عملیات آزادسازی این شهر گفت که این عملیات با همکاری نیروهای مسلح عراقی، الحشد الشعبی و ائتلاف آمریکایی ضد داعش برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «سومریه نیوز»، «عبدالامیر رشید یارالله» فرمانده عملیات «قادمون یا تلعفر» اعلام کرد که ارتش عراق خطوط دفاعی دشمن (داعش) را در چند محور منهدم کرده و تأکید کرد که پیروزی در این عملیات برای ارتش عراق محقق خواهد شد.

فرمانده عملیات تلعفر در بیانیه خود تأکید کرده که نیروهای مسلح عراقی تا زمانی که همه خاک عراق را آزاد نکنند آرامش نخواهند داشت و بعد از پیروزی بزرگ در آزادسازی موصل نیروهای ارتش و نیروهای مسلح عراقی از ساعات اولیه صبح امروز عملیات قادمون یا تلعفر (تلعفر ما می آییم) را آغاز کرده اند.

یارالله یادآور شد که نیروهای ارتش و نیروهای مسلح عراقی در شرایط روحی بالا عملیات را با انهدام خطوط دفاعی دشمن آغاز کرده است. وی تأکید کرد که یگان زرهی پانزدهم ارتش، یگان های توپخانه ای، نیروهای مهندسی نظامی، پزشکی و گروه های دیگر از ارتش عراق در این عملیات حضور دارند. 

بر اساس این بیانیه نیروهای مبارزه با تروریسم؛ نیروهای پلیس اتحادیه و نیروهای واکنش سریع و قهرمانان الحشد الشعبی با همراهی جنگنده های ارتش عراق و ائتلاف آمریکایی ضد داعش در این عملیات مشارکت می کنند.

یارالله گفت: این نبرد عراقی جدیدی است که قهرمانان عراق جانانه برای آزادی اراضی کشور خود و مبارزه با تروریست های داعش در آن مشارکت دارند. یار الله خطاب به مردم عراق هم گفت: هماهنگونه که همیشه عادت داشته اید، فرزندان شما مردان پیروزی، بشارت پیروزی را به ما خواهند داد.

وی از رسانه ها نیز خواست که در زمینه گزارش های جنگی با هیأت رسانه جنگی ارتش عراق هماهنگ باشند.

عملیات آزادسازی تلعفر روز یکشنبه (امروز) با فرمان «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور آغاز شد. چند روز پیش سخنگوی عملیات تلعفر به اشتباه آغاز عملیات را گزارش داده بود که بعد از تکذیب آن خبر، سخنگوی عملیات از مقام خود برکنار شد.

تلعفر آخرین و بزرگترین پایگاه تروریست های داعش در عراق به شمار می رود که بعد از آزادسازی موصل شمار زیادی از سرکرده های این گروهک تروریستی به این شهر انتقال پیدا کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار