بازدید 2813

نانگ:دنبال آقای گلی هستم اما شانس طارمی بیشتراست

کد خبر: ۷۲۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 20 August 2017
مهاجم تیم پارس جنوبی جم گفت: به عنوان آقای گلی «نه» نمی‌گویم و اگر تیمم در لیگ برتر ماندنی شود، آن وقت از کسب این عنوان خوشحال می‌شوم.

به گزارش تابناک ورزشی، بهترین گلزن پارس جنوبی در مورد حضورش با سه گل‌زده در صدر جدول گلزنان هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: من به بودن در صدر جدول گلزنان فکر نمی‌کنم، اما فکر می‌کنم گل زدن به تیمم کمک می‌کند و این از هر چیز مهم‌تر است. به همین دلیل در هر بازی همه تلاش خود را برای ارائه بهترین بازی به کار می‌گیرم. به همین خاطر است که مرا در ترکیب تیم قرار می‌دهند تا بهترین عملکرد خود را نشان دهم. 

آلویس نانگ

من هیچ وقت به عنوان آقای گلی «نه» نمی‌گویم و اگر تیمم در لیگ برتر ماندنی شود، آن وقت از کسب این عنوان خوشحال می‌شوم، اما اگر به دسته پایین‌تر سقوط کنیم، به کسب عناوین انفرادی افتخار نمی‌کنم. فکر می‌کنم مهدی طارمی شانس زیادی برای حفظ عنوان آقای گلی مسابقات داشته باشد، چون او در تیمی بسیار خوب حضور دارد و بازیکنان خوبی هم در پرسپولیس کنارش بازی می‌کنند. بنابراین من فکر می‌کنم طارمی می‌تواند عنوان آقای گلی‌اش را تکرار کند.

نانگ در پاسخ به این پرسش که «آیا تعطیلات پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان می‌تواند به نفع پارس جنوبی باشد یا خیر؟»، گفت: فکر می‌کنم این وقفه ایجاد شده می‌تواند به سود ما باشد، چون اگر در بازی این هفته نتیجه خوبی کسب کنیم، با روی خوش به دیدار خانواده‌های خود خواهیم رفت و بودن در کنار خانواده هم حس بسیار خوبی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل