بازدید 2287

هشدار مردطلایی المپیک به کم کردن ناگهانی وزن

کد خبر: ۷۲۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 20 August 2017
وزنه‌بردار طلایی المپیک ریو در وزن ٩٤ کیلوگرم از قوانین حاکم بر لیگ این رشته انتقاد کرد و گفت: قوانینی در خصوص وزن‌کشی مسابقات وضع شده که چندان حرفه‌ای نیست. مسابقات هفته نخست لیگ در شرایطی برگزار می‌شود که وزنه برداران ملی‌پوش باید وزن کم کنند تا در لیگ حضور یابند. به طور معمول چنین مسابقاتی با چند کیلو ارفاق وزن برگزار می‌شود اما در لیگ ایران این شرایط وجود ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سهراب مرادی با انتقاد از قوانین لیگ وزنه برداری اظهار داشت: باید در چنین مسابقه‌ای که تنها گوشه‌ای از مشکلات وزنه برداران را پوشش می‌دهد روی تخته بروم و ٥ کیلو وزنم را کاهش دهم و درست چند هفته دیگر در مسابقات داخل سالن آسیا باز هم وزنم را کم کنم و بعد از آن در مسابقات جهانی هم وزنم را کاهش دهم تا بتوانم برای ایران افتخار کسب کنم. کم کردن چند کیلو ظرف چند ماه بسیار خطرناک است و از سوی دیگر افزایش مجدد وزن و رسیدن به شرایط ایده‌‌آل زمان‌بر است که متاسفانه از دید مسئولان برگزاری مسابقات غافل مانده است.

وی عنوان کرد: علی مرادی رئیس فدراسیون به شخصه باید به این موضوع ورود کند و برای ملی‌پوشان یا تمامی نفرات ارفاق وزن در نظر بگیرد، شرایطی که در تمامی رشته‌ها مرسوم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها