بازدید 52095

همه وزرای روحانی به جز بیطرف، رأی اعتماد گرفتند

در حالی که شمارش آرای وزرای پیشنهادی رئیس جمهور در صحن مجلس، هنوز به پایان نرسیده، بنا بر اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، تنها حبیب الله بیطرف نتوانسته است، از مجلس رأی اعتماد کسب کند و سایر وزرای پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد گرفتند.
کد خبر: ۷۲۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 20 August 2017
با این طرح، یک نفر هم صاحب خانه نمی شودبررسی صلاحیت ۱۷ وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس پایان یافت. نمایندگان مجلس شورای اسلامی از روز سه شنبه هفته گذشته در پنج روز و هشت شیفت کاری صلاحیت هفده وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم را بررسی کردند.
 
به گزارش «تابناک»؛ وزرای پیشنهادی دفاع و ورزش، تنها وزرایی بودند که نمایندگان مخالف برای آنها صحبت نکردند، البته در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دادگستری نیز تنها یک نماینده به عنوان مخالف وی صحبت کرد.

رئیس جمهور و معاون اول وی نیز در روز سه‌شنبه به دفاع از برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پرداختند و در آخرین روز بررسی صلاحیت نیز رئیس جمهور با حضور در مجلس و با استفاده از باقی مانده وقت وزرای پیشنهادی به دفاع مجدد از گزینه‌های خود پرداخت.

نمایندگان پس از حدود دو هفته بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی، امروز نظر خود را در خصوص حضور و عدم حضور وزرای پیشنهادی اعلام کردند.


حبیب‌الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو برای تصدی وزرات نیرو نتوانست رای اعتماد مجلس را کسب کند. و وزرای زیر به ترتیب امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید محمود علوی وزیر اطلاعات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دارای بیشترین آرای نمایندگان شدند. 
 
گزارش صحن علنی را در زیر بخوانید؛
 
رأی‌گیری از نمایندگان مجلس درباره صلاحیت 17 وزیر پیشنهادی به پایان رسید
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۴

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از 5 روز بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزاری پیشنهادی کابینه دوازدهم، رأی اعتماد یا عدم اعتماد خود به وزرای پیشنهادی را نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان اعلام کردند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نتایج آرای رأی اعتماد وکلای ملت به 17 وزیر پیشنهادی کابینه دولت آینده را قرائت کرد که به شرح ذیل است:

 

ردیف نام وزارتخانه آرای مأخوذه آرای موافق آرای مخالف آرای ممتنع وضعیت
1

 

سیدمحمد بطحایی

 

آموزش و پرورش  288  238  35    رای اعتماد
2

 

محمدجواد آذری‌جهرمی

 

ارتباطات و فناوری اطلاعات  288  152  120    رای اعتماد
3

 

سیدمحمود علوی

 

اطلاعات  288  252  22  13  رای اعتماد
4

 

مسعود کرباسیان

 

امور اقتصادی و دارایی  288  240  15  2  رای اعتماد
5

 

محمدجواد ظریف

 

امور خارجه  288  236  26  26  رای اعتماد
6

 

سیدحسن قاضی‌زاده‌‌هاشمی

 

بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  288  253  18  14  رای اعتماد
7

 

علی ربیعی

 

تعاون، کار و رفاه اجتماعی  288  191  79  15  رای اعتماد
8

 

محمود حجتی

 

جهاد کشاورزی  288  164  94  23  رای اعتماد
9

 

سیدعلیرضا آوایی

 

دادگستری  288  244  18  23  رای اعتماد
10

 

امیر حاتمی

 

دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح 288
 261  10  13  رای اعتماد
11

 

عباس آخوندی

 

راه و شهرسازی  288  188  75  14  رای اعتماد
12

 

محمد شریعمتداری

 

صنعت، معدن و تجارت  288  241  25  20  رای اعتماد
13

 

سیدعباس صالحی

 

فرهنگ و ارشاد اسلامی  288  242  25  21  رای اعتماد
14

 

عبدالرضا رحمانی‌فضلی

 

کشور  288  250  25  20  رای اعتماد
15

 

بیژن زنگنه

 

نفت  288  230  25  23  رای اعتماد
16

 

حبیب‌الله بیطرف

 

نیرو  288  133  132  17  عدم رای اعتماد
17

 

مسعود سلطانی‌فر

 

ورزش و جوانان  288  225  39  20  رای اعتماد

 

جلسه مجلس برای شمارش آرای وزرای پیشنهادی به اتمام رسید
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۹
علی لاریجانی در جلسه امروز (یکشنبه) مجلس و بعد از اخذ رای از نمایندگان درباره صلاحیت ۱۷ وزیر پیشنهادی گفت: مجلس را برای تنفس ۴۵ دقیقه‌ای تعطیل می کنیم.

به گفته وی، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای اعلام نتایج ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تشکیل خواهد شد.

در حال حاضر تعدادی از نمایندگان در حال شمارش آراء در جایگاه هیات‌ رئیسه هستند و از هر سه فراکسیون تعدادی دیگر به عنوان ناظر حضور دارند.
آغاز رای‌گیری مجلس برای صلاحیت وزیران پیشنهادی
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۲
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از استماع دفاعیات پایانی رئیس‌جمهور درباره وزرای پیشنهادی‌اش نظر خود را در خصوص صلاحیت هریک از وزرا جهت حضور در هیئت وزیران اعلام خواهند کرد.

نمایندگان مجلس در طی ۵ روز گذشته صلاحیت ۱۷ وزیر پیشنهادی را در جلسات علنی مورد بررسی قرار دادند و پیش از آن نیز در مدت یک هفته در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها برنامه ‌های مردان دولت روحانی را بررسی کردند.

نمایندگان بعد از حدود دو هفته بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی امروز نظر خود را اعلام می کنند که آیا انها صلاحیت حضور در هیئت وزیران و نشستن بر صندلی ۱۷ وزارتخانه را دارند یا خیر.

با آغاز رای گیری از نمایندگان، رئیس جمهور و وزیران پیشنهادی جلسه را ترک کردند.
حسن روحانی در آخرین دفاع از وزرای پیشنهادی
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۹
مجلس در این دوره یک کار حرفه‌ای انجام داد

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز (یکشنبه) در مجلس شورای اسلامی در آخرین دفاع از وزرای پیشنهادی با تشکر از نمایندگان، هیات رئیسه و رئیس مجلس که در طول این 5 روز صبح و بعد از ظهر مشغول کار بودند اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما هم توجه ویژه ای به مذاکرات مجلس داشتند و ما شاهد یک کار حرفه‌ای توسط مجلس در این دوره بودیم.

وی ادامه داد: همیشه مجلس اصول قانونی و اخلاقی را رعایت می‌کرد و این بار بیشتر. همه نمایندگان محترمی که به عنوان موافق و مخالف صحبت کردند کاری کارشناسانه و طبق اعتقاد و عقیده و با مستندات اطلاعات انجام دادند و جز این از مجلس توقع دیگری نیست.

روحانی در ادامه یادآور شد: هر دو ما یعنی دولت و مجلس بار سنگین انجام مطالبات ملی این ملت رشید و بزرگ را بر دوش گرفتیم و همه ما می دانیم شرایط ما آسان نیست. هم شما نمایندگان و هم ما در دولت کاملا اطلاع داریم که راه صاف و ساده‌ای پیش روی ما نیست. در شرایط امروز دنیا در قاره اروپا، آمریکا و آسیا و دیگر قاره‌ها هم مسیر حکمرانی ساده و هموار نیست، چه رسد به ما در این منطقه پرآشوب و مشکلاتی که در گذشته برای همه ما باقی مانده است.

وی با اشاره به رقم بودجه تصویب شده خاطر نشان کرد: بودجه ما حدود 300 هزار میلیارد تومان است. البته رقم بالاتری تصویب شده، اما درآمد حاصله ما حدود همین قدر است و براساس محاسبات هم به سازمان برنامه گفته‌ام شرایط جدید را به وزرا ابلاغ کنند. ما در سال گذشته 40 هزار میلیارد تومان برای صندوق های بازنشستگی دادیم در حالی که این صندوق‌ها مربوط به دولت و بودجه نیست و خودش باید متکفل باشد. من می گفتم خزانه خالی تحویل گرفتیم ولی دیدیم صندوق‌ها هم خالی بود.

رئیس دولت دوازدهم افزود: هیچ صندوقی امروز قادر نیست به تعهداتش عمل کند. وقتی 40 هزار میلیارد تومان ناچار برای صندوق‌ها برود بالای 40 هزار میلیارد تومان برای یارانه داده شود و نمایندگان تصویب کردند 60 هزار میلیارد هم به صندوق توسعه بریزیم این خودش 140 هزار میلیارد تومان می‌شود یعنی نصف بودجه رفت. اگر بخواهیم بدهکاری دولت به بخش خصوصی، پیمانکاران و بانک مرکزی هم حساب کنیم دیگر چیزی ته آن باقی نمی ماند.

روحانی خاطر نشان کرد: خداوند توفیق و فرصتی به ما داده تا به مردم خدمت کنیم. گاهی خداوند فرصتی را به بشر می‌دهد و بار مسئولیتی بر دوشش می گذارد که به یک ملت و منطقه و گاهی به یک جهان کمک کند. این توفیق بزرگ نیز به دوش وزرا، معاونین، دولت و مجلس گذاشته شده است.

وی ادامه داد: این که شما نمایندگان به وزرا رای اعتماد می دهید یعنی اینکه ما با هم کاری را شروع کرده ایم. من از مجلس عزیز خواهش می کنم همانطور که وظایف نظارتی خود را به خوبی انجام می دهد به همان نسبت هم به وزرای خود در رای اعتماد دادن کمک کند. وزرا نیازمند کمک‌های مادی و معنوی شما هستند؛ کمک‌های مادی همان رای اعتماد و کمک معنوی روحیه‌ای است که به آنها می دهید.

رئیس جمهور سپس گفت: شما نمایندگان طی 5 روز گذشته نکات فراوانی را بیان کرده‌اید. من موفق نشدم همه آنها را بشنوم، اما خلاصه گزارش‌ها را خواندم و از همه کسانی که مخالف، موافق، منتقد و یا پیشنهاد دهنده بودند ممنونم؛ چرا که به وزرای ما کمک کردید تا برنامه خود را بهتر پیش ببرند.

وی ادامه داد: خدا را شکر صدا و سیمای ما این بار در دوران انتخابات هر روز در برنامه‌هایش به مردم خاطر نشان می‌کرد که مردم شما به فرد رای نمی‌دهید بلکه باید به برنامه‌ها رای بدهید. درست است که در دوران گذشته این تبلیغات را انجام نمی دانند اما خدا را شکر این بار در این راستا عمل کرده‌اند. حالا شما نمایندگان هم به برنامه‌های وزرا رای  داده و مورد بررسی قرار می دهید.

روحانی گفت: وزرا برنامه‌ای را خدمت شما ارائه می دهند. شما آن را نقد می‌کنید. بسیاری از نقدهای شما بر ایرادات برنامه است که خوب است بار دیگر وزرا براساس صحبت‌های نماینده ها برنامه‌هایشان را تصحیح و تکمیل کنند. ان‌شاءالله که به هه 17 وزیر رای قاطعی خواهید داد تا ما کارمان را زودتر شروع کنیم.

وی در حمایت از وزرای معرفی شده اظهار کرد: من نمی خواهم بگویم وزیر معرفی شده بی نقص است، اما همه تلاشم را به کار گرفته‌ام، با همه کسانی که لازم می‌دیدم مشورت کردم، حرف بسیاری را به جان خریدم و با فراکسیون‌های سه گانه مجلس نشستم و از نکات ارزشمندی که طرح می‌کردند استفاده کردم. همه این ها را کنار هم قرار دادم تا بهترین‌هایی را که می توانستم را معرفی کنم.

رئیس جمهور در همین راستا افزود: خداوند را شاهد می‌گیریم و جلوی شهدای مجلس که عکسشان اینجاست و روحشان هم حضور دارد، می گویم اگر فرد اصلح تری بود حتما او را معرفی می‌کردم؛ هیچگاه فرد را براساس اینکه دوستم است یا در دولت قبل نزدیک بوده‌ایم، انتخاب نکردم.

وی با بیان اینکه دولت دوازدهم دولتی فراتر از جریانات سیاسی اصلاح طلبی و اصولگرایی است، گفت: اصل دولت دوازدهم رعایت اصول، اصلاح و اعتدال با هم است و حتما اصول،‌اصلاح و اعتدال را در نظر می گیرد. ما بهتر از این افرادی که معرفی کرده‌ایم در نظر نداشته ایم. ای کاش می شد مثل بسیاری از کشورها رئیس جمهور یک هیاتی را معرفی می‌کرد و نمایندگان یا به آن هیات رای داده یا به کلش رای نمی‌دادند. البته شرایط فعلی هم نکات مثبت خودش را دارد.

روحانی با اشاره به ضرورت تشکیل هر چه سریعتر دولت گفت: ما امیدواریم هر چه سریعتر دولت دوازدهم کار خود را شروع کند. باید همه مصالح کشور را کنار هم ببینیم و بسنجیم. اگر وزیر وزارتخانه‌ای رای نیاورد، رئیس جمهور مجبور است چند ماهی را سرپرست بگذارد تا بتواند مجدد فردی را معرفی کند. خود به خود چند ماه کار عقب می‌افتد. مصالح کشور را در نظر بگیریم. اولویت اول ما سرعت برای تشکیل دولت است.

ادامه دارد...


 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۶۹
آخه تا کی جناب روحانی باید این قصه رو تعریف کنید خزانه خالی الان هم صندوق خالی خاطر نشان کنیم صندوق فرهنگیان چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
صندوق ذخیره فرهنگیان جهت اطلاع از سال 92 با شکایت دولت جلوش گرفته شد و تقریبا تمام پولش واریز شد به حساب دولت . شما کمی از کیهان نیوز بیا بیرون و بگو پولهای نفت دولت مطبوعتون چه شد!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمایندگان مجلس مثل دانش آمزان پایه چهارم به بعد میمانند که از کلاس و مبصر نمی ترسند و دایم در حال هیاهو هستند.
خسته نباشن واقعا
بیطرف رای نیاورد
ok
حقشه
بچه اهواز
وزیر ارتباطات کناره گیری کنه سنگین تر
از مهندس زنگنه تمنا دارم مهندس بیطرف را بعنوان مدیر عامل شرکت نفت فوری منصوب کنند
عدم رای اعتماد به آقای بیطرف هم به خاطر اصلاح طلبی ایشان بود. مگر نه ایشان وزیر بسیار لایقی هستند و بودند
پاسخ ها
نجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
اره به ویژه با سد گتوندشون. ایشان جایشان در کتاب گینس باید ثبت شه. ایشان تنها کسی هستند که توانایی شور کردن میلیاردها متر مکعب آب شیرین را در یک چشم به هم زدن دارن
بیچاره بی طرف!
یعنی همه وزرای دیگر از جمله آذری جهرمی از بی طرف بهتر بودند!؟
آن هم فقط به خاطر دو رای اختلاف رای نیاورد ...
ازمجلس ضعیف فعلی بیشتر از این نمی شد توقع داشت.
.
.
.
سرنوشت هیچ ملتی تغییر نخواهد کرد تا خودشان نخواهند.ما مردم ایران با انتخاب افراد ضعیف در مجلس،سرنوشت اینچنینی را برای خود رقم زدیدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
من به عنوان کسی که به لیست اصلاح طلبان رای دادم واقعا تاسف میخورم متاسفانه رویه بسیار بدی است
وجدانا از این نماینده های که رای ممتنع دادن بپرسید ؛رای ممتنع یعنی چه ؟! شما نا سلامتی نماینده هستید ، نماینده یک وظیفه اش اعلام نظر است شما حقوق می گیری که نظر بدهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
وقتی مطمئن نیستیم چگونه نظر بدهیم. پول میگیرند که نظر درست بدهند و گرنه همه بلدند نظر بدهند
نقش این ممتنع ها چی چیه ؟ واقعا که ....
علت عدم اعتماد مجلس به بیطرف عمدتا دفاع از صنعت گسترده سد سازی در کشور که باعث تخریب اکوسیستم و نابودی ابهای زیرزمینی شد و بحران کنونی را حادث شده میباشد و ایشان علیرغم اخلاص مرد حل این بحران نبودند
ظریف که شده نفر یازدهم . شمارش هم بلد نیستید
متاسفم که بطحایی و ربیعی رای اوردند و مهندس بیطرف نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
ایول به ربیعی
از فردا برای بچه های بهزیستی و معلولان گریه و آه و ناله را شروع میکنه
دریغ از دو زار عمل !
بابا این یکی رو هم رای میدادین تموم شه دیگه!
خداوند به همه این عزیزان طول عمر نوح بدهد چونکه غیر از اینها دیگر آدم "کاربلد" در کشور نداریم و اگر این چهره های تکراری خدای نکرده فوت شوند مملکت تعطیل خواهد شد!!!
وزير كشاورزي هم نبايد راي مي آورد و اشتباه محض نمايندگان كردند
با سوادترین(در حوزه خود) و با برنامه ترین وزیر پیشنهادی رای نیاورد/نتیجه نگاه مصلحت اندیشی بخشی به مصالح ملی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
چون لابی نکرد
چون بی طرف بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
همونی ک با سدسازی های غیر اصولی استان ها رو به سمت نابودی برد اونو میگی؟؟
خداییش این وزیر بهداشت و باید بهش رای نمی داد
راي وزير كشور علي پرويني بوده 288 نفر حاضر جمع راي موافق ، مخالف و ممتنع برابر 295 نفر
ای کاش رحمانی فضلی رای اعتماد نمیگرفت...
نتیجه از قبل معلوم بود رییس جمهور ودولت ومجلس سروته یک کرباسند!!!
سلام. چرا جمع آرای هر فرد با آرای مأخوذه همخوانی ندارد؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
راي ممتنع ارائه نشده است
جمع ارای ماخوذه با جمع ارای مخالف و موافق و ممتع برایر نیستند. برابر جدول بالا بطور مثال. وزیر کشور از 288 رای ماخوذه 250 رای موافق 25 رای مخالف و20 رای ممتنع که جمع اینها می شود می شود 295 تفر این 7 نفر اضافی از کجا رای دادند یا وزیر تفت از 288 رای ماخوذه 230 موافق 25 زای مخالف و23 رای ممتنع که جمع می شود278 نفر یاز 7نفرکمه
با توجه به کارنامه ناموفق آبی در دو دهه اخیر، به نظر می رسد هر کدام از مدیران رده بالای وزارت نیرو، اگر به عنوان وزیر معرفی شوند، با ارتباط یافتن عقبه خود با پاره ای از مسائل آب، موفق به کسب اعتماد از مجلس نگردد و لذا در چنین شرایطی، معرفی فردی متخصص و با تجربه و آگاه به علوم روز مدیریت آب و انرژی می تواند منجر به کسب اعتماد گردد. البته یکی معاونان قبلی این وزارت که توانست مدیریت موفقی را در خصوص منابع آب اعمال نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
سد سازي كه مشكلي ندارد اگر تهران همين 5 سد لار لتيان كرج طالقان و مامولو نبود تامين آب شرب تهران به چه صورت تامين ميشد الان جو كشور كه اب نيست براي عيده اي عوام و ناآگاه به مسائل آب جوي ضد سد سازي است
واقعا اقاي بيطرف لايق وزارت نبوده به راحتي وبدون ادله ميومدن اب ساختمان ما روچند بار قطع كردن توفاضلاب و...
متاسفم سد گتوند ربطی به ایشان ندارد ببیند کی افتتاح کرده
پاسخ ها
نجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
کسی که یک اشتباه رو شروع می کنه مقصر هست یا کسی که افتتاح می کنه؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
سد گتوند مربوط به زمان احمدي نژاد است كه ميخواست نوار و پرچم افتتاح دايما پاره كند
خدا را شکر
حالا جناب بیطرف بروند وزیر قنوات یزد بشوند تا برای همیشه یادشان باشد کسی که وزیر می شود باید دیدگاه ملی داشته باشند نه دیدگاه استانی.
تابناک لطفا منتشر کنید
تبریک به تابناک ، باریکلا موفق شدید از ورود مهندس بیطرف به دولت جلوگیری کنید ولی ان شالله حکم مدیرعامل شرکت نفت به همین زودی برای ایشان زده می شود
متاسفانه همه میدونیم بیطرف فقط بخاطر استان های کویری رای نیاورد . استانهایی که خون ایران رو میکشند و ترکیب جمعیتی ایران رو تغییر میدن با بردن صنعت و جمعیت به استانشون در حالی که هیچ توجیه اقتصادی نداره
اصفهانی ها خوب لابی کردن که در وضعیت خشکسالی ایران یک یزدی وزیر نشه و یک دهه شصتی وزیر شد.آفرین به نمایندگان ملت
پاسخ ها
رضا
| Canada |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
سوابق کاری اون دهه شصتی رو ببین روحانی کلاه گشادی سر اصلاح طلبان گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
اون دهه شصتی قطعا از یک جای پر قدرت دارد حمایت و پشتبانی می شود و گر نه در ایران با شایستگی و این حرف ها نمی توان به این جاها رسید
شک نکن
مجلس لیستی، وزرای لیستی
وقتی وزیر ناکارآمدی چون آخوندی رای می آورد ، داستان اقتصاد برای 4 سال بعد مشخص میشود
نمایندگان باید هر گونه انتقال آب بین حوزه ای را با تصویب قانون ممنوع کنند
توراخدامنتشرکنیدتاآقای بیطرف بخوند.شمابا انتقال اب ازاصفهان به یزدوکرمان لکه ننگی برپیشانی خویش ثبت کردیدوتااخرمردم اصفهان راباخودت دشمن کردی
2
ای وای آخوندی باز وزیر شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
آخوندی
آخوندی
حمایت می شوی
امیدوارم آقای دکتر روحانی، آقای دکتر سبحان اللهی را که مورد حمایت طیف گسترده ای از دانشگاهیان کشور می باشد، به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی کنند.
این ک شد همون کابینه دولت یازدهم

خخخ
حالا به این همه وزیر رای دادند چی می شد به بی طرف با آن همه توانایی هاش رای می دادند. شاید ایشان اهل لابی گری نبودند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
ایشون عامل ویرانی محیط زیست بودن با سدسازی های غیر اصولی
هیچ وزیری مثل وزیر بهداشت در حق اشخاص تابعه بدی نکرده
افسوس و صد افسوس كه باين نمايندگان و ان جناب رييس جمهور راي دادم من راي نداده بودم كه اقايان رحماني فضلي و جهرمي وزير بشوند
یک عده آدمهای مشخص و ثابت از اول انقلاب وزیر بوده و تا آخر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
تا آخر یعنی تا کی؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
یعنی تا انقلاب مهدی
آخه هیشکی دیگه تو این وزارتخونه نیرو غیر از بیطرف بیسواد نیست؟
در اقتصاد به تدریج ارزش یک بشکه آب از یک بشکه نفت بیشتر می شود و انتقال آب بین استانها به معنی انتقال ثروت است چرا باید ثروت از خوزستان به یزد و اصفهان منتقل شود
ضمن تبریک به آقای روحانی ودولت محترم ،همچنین خسته نباشیدبه نمایندگان محترم
خواستم بگم این چگونه است که 26نماینده درموردشایستگی یک وزیر"مردد"می شوند!؟
یعنی اینهمه آمارواطلاعات عمومی وباآن همه دسترسی آسان به منابع محرمانه ،چرانمی توانند به تشخیص برسند!؟
این همه تلق و تلوق
اخرش شد آش !
بیطرف رای اعتماد نیاورد چون بی طرف بود ...
آقای بیطرف دریاچه ارومیه رو با سدسازی های غیر اصولی به سمت نابودی برده تازه میخواست وزیر هم بشه. اینبار احتمالا نوبت دریای خزر بود ..
بیطرف باتجربه بود
زرشک
زیر فشار مسکن/وضعیت اسفناک مستاجران با افزایش چشمگیر اجاره بها در تهران و شهرستان ها
اگر سد سازی های دوران بیطرف نبود الان برق نداشتیم.ضمنا همین مقدار اب حاصل از باران های اندک کشور سرازیر خلیج فارس میشد
خوب اگه اقای بیطرف طرف یکی را میگرفت رای می اورد ادم نباید بیطرف باشه باید حامی داشته باشی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی