بازدید 3455

ناراحتی کریم از گلزنی و برد دیشب تیمش

کد خبر: ۷۲۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 20 August 2017
مهاجم ایرانی المپیاکوس از پیروزی تیمش در اولین هفته فصل جدید سوپر لیگ یونان ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، کریم انصاری‌فرد پس از پیروزی 4 بر یک تیم المپیاکوس در بازی برابر لاریسا به دوربین خبری سایت نوا اسپورت یونان گفت: این پیروزی را به خانواده باشگاه المپیاکوس تبریک می‌گویم اما من ناراحت هستم. در این دیدار خانگی هواداران‌ را نزدیک خودمان نداشتیم. اگر آنها در ورزشگاه حضور می‌داشتند نتیجه بهتری را هم کسب می‌کردیم. به هر حال نتیجه خوبی بود و باید این روند را ادامه دهیم. ما حرفه‌ای هستیم و همه حریفان را مهم می‌دانیم. باید در هر بازی با تمرکز صد درصدی حاضر شویم.

مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس ادامه داد: ما باید در هر بازی تمام توان خود را به معرض نمایش بگذاریم، زیرا بازیکنان حرفه‌ای هستیم و دستور سرمربی را اجرا می‌کنیم. هر تیمی در تمام پست‌های خود رقابت‌هایی بین بازیکنان دارد. در پست من هم بازیکنان بسیار بزرگی هستند. در تمرین تلاش می‌کنیم و سرمربی تصمیم می‌گیرد کدام بازیکن بازی کند. وقتی سرمربی ما را فرا می‌خواند باید آماده باشیم. در هر بازی برای بهترین نمایش تلاش می‌کنم. امیدوارم خدا به من در بازی‌های این فصل تیم المپیاکوس و جام‌جهانی پیش‌رو در روسیه کمک کند.

انصاری‌فرد درباره دیدار برگشت المپیاکوس برابر ریجکا کرواسی در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: ما با تمام تمرکز و اطمینان خود را مهیای اجرای فرامین سرمربی می‌کنیم. فکر می‌کنم بهترین نتیجه را در کرواسی بگیریم و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. می‌خواهیم بهترین کیفیت تیمی المپیاکوس را به نمایش بگذاریم و برای باشگاه تاریخ‌ساز شویم. ما شایسته موفقیت در این رقابت‌ها هستیم و می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم.


انصاری‌فرد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر