بازدید 2860

تلاش‌بی‌حاصل‌پرسپولیس برای‌سفربازیکن‌سربازش‌به‌عمان

کد خبر: ۷۲۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 20 August 2017
تلاش های باشگاه پرسپولیس برای سفر احمد نوراللهی به مسقط نتیجه نداد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس تلاش کرده بود با توجه به بازی این تیم مقابل الاهلی عربستان به عنوان نماینده کشور، موافقت نظام وظیفه را برای حضور احمد نوراللهی در این سفر جلب کند که موفق نشد.

پیش از این سازمان نظام وظیفه یک بار با خروج بازیکنان سرباز فولاد برای برگزاری رقابت های آسیایی موافقت کرده بود اما در ادامه مخالفت این سازمان با سفر ملی پوشان به خارج از کشور برای اردوهای تیم ملی نارضایتی کی روش را هم به دنبال داشته بود و این بار نیز با درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت شد.

هرچند در صورتی که نوراللهی در لیست پرسپولیس هم قرار می گرفت شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب سرخپوشان نداشت چون در شرایط مسابقه قرار ندارد و برانکو کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه را در این پست در اختیار دارد.خبر دیگر این که سیدجلال حسینی با وجود محرومیت مقابل الاهلی عربستان قرار بود همراه با کاروان پرسپولیس راهی عمان شود اما این اتفاق نیفتاد.

کاپیتان پرسپولیس در اکثر بازی های مهم حتی در صورت محرومیت یا مصدومیت اعضای تیم را همراهی می کند و این بار هم قصد سفر به عمان را داشت و در لیست مسافران قرار داشت اما به دلیل مشکل شخصی که پیدا کرد این سفر منتفی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار