بازدید 2573

فحاشی 65دقیقه ای مربی بی اخلاق خارجی کنارزمین

او چون در اهواز کار کرده است، ما متوجه شدیم که او چه می‌گوید. من به دستیارانش گفتم که لوکا دارد بد و بیراه می‌گوید. در دقایق پایانی بازی هم دیدم بهمراه دستیارش ستار همدانی با دستیار من درگیری لفظی پیدا کرده
کد خبر: ۷۲۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 20 August 2017
سرمربی تیم فولاد خوزستان در واکنش به صحبت‌های لوکا بوناچیچ در نشست خبری مبنی بر گرفتن پنالتی‌های مشکوک برای گسترش فولاد واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، پورموسوی گفت: بازی‌های گسترش فولاد را ندیده‌ام و نمی‌توانم درمورد آن نظر بدهم، اما در دیداری که مقابل ما داشتند، یک یا دو پنالتی صددرصد ما دیده نشد البته دومی را مطمئن نیستم، اما اولی را مطمئنم پنالتی بود که داور آن را نگرفت. 

وی ادامه داد: آن پنالتی هم که برای گسترش فولاد گرفتند، مطمئنم که حامد لک توپ را زد و ما در آن صحنه اصلاً اعتقاد به پنالتی نداریم. برگشت آن پنالتی هم به‌نظر من در شرایط آفساید به گل تبدیل شد. البته قبل از زدن ضربه پنالتی هم احتمالاً بازیکن گسترش فولاد وارد محوطه جریمه شده بود که آن گل باید مردود اعلام می‌شد. پنالتی که برای ما گرفته شد، تصمیم درستی از سوی داور بود. نمی‌خواهیم بی‌جهت داد و بی‌داد کنیم، اما در دو بازی قبلی، داوران پنالتی‌های صددرصد ما را نگرفتند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد درگیری‌های رخ داده در دقایق پایانی بازی میان نیمکت‌نشینان دو تیم، گفت: لوکا از دقیقه ۲۵ به بعد فحش می‌داد و ناسزا می‌گفت! او چون در اهواز کار کرده است، ما متوجه شدیم که او چه می‌گوید. من به دستیارانش گفتم که لوکا دارد بد و بیراه می‌گوید. در دقایق پایانی بازی هم دیدم بهمراه دستیارش ستار همدانی با دستیار من درگیری لفظی پیدا کرده است. مطمئناً هر چیزی بوده، از طرف لوکا و نیمکت‌ گسترش فولاد بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل