بازدید 2633

هافبک معترض به برانکو در ترکیب اصلی پرسپولیس

ترس کامیابی نیا از تشدید مصدومیت کتف جراحی شده اش به طور کامل از بین رفته و این بازیکن مقابل نفت تهران هم به طور کامل بازی کرد
کد خبر: ۷۲۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 20 August 2017
کمال کامیابی نیا در بازی با الاهلی عربستان در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، براساس اطلاعاتی که از تمرینات پرسپولیس به دست آمده کمال کامیابی نیا با تصمیم برانکو در ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل الاهلی به میدان خواهد رفت.

محسن ربیع خواه در بازی با سیاه جامگان عملکرد ضعیفی روی گل حریف به نمایش گذاشت و از طرف دیگر کامیابی نیا تجربه بین المللی بیشتری داشته و در مسابقات حساس بیشتری به میدان رفته است و همین شانس بازی او را بیشتر می کند.

هرچند از نظر برانکو کامیابی نیا آمادگی بدنی کامل را پیدا نکرده اما آخرین تصمیم این است که این بازیکن مقابل الاهلی به میدان برود. ترس کامیابی نیا از تشدید مصدومیت کتف جراحی شده اش به طور کامل از بین رفته و این بازیکن مقابل نفت تهران هم به طور کامل بازی کرد و عملکردش به گونه ای بود که نیمکت نشینی در بازی بعدی برایش غافلگیرکننده بود.
همین مسئله موجب اعتراض او و حاضر نشدن در تمرینات و کنار رفتنش از فهرست ۱۸ نفره سرخپوشان شد اما در ادامه کامیابی نیا از برانکو دلجویی کرد و به تمرینات بازگشت و مشکل حل شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر