بازدید 6242
گزارش

همراه اول از پیراهن پرسپولیس پرید/تغییراسپانسرپس ازدوسال

شرکت خصوصی که در این بین دلالی کرده و پول هنگفتی به جیب زده بود و میلیاردها تومان هم به پرسپولیس بدهی داشت، در قرارداد جدید بطور کامل حذف شده است.در حال حاضر درج نام شرکت جدید در بازی سه شنبه روی پیراهن پرسپولیس قطعی شده و باید دید این توافق دائمی می شود یا خیر؟!
کد خبر: ۷۲۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 20 August 2017
تکلیف اسپانسر روی پیراهن تیم پرسپولیس برای فصل جدید بالاخره مشخص شد و این باشگاه با یک شرکت دیگر غیر از همراه اول به توافق رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از دو فصل اسپانسری یک اپراتور مخابراتی روی پیراهن پرسپولیس توافقات این باشگاه با یک شرکت دیگر به سرانجام رسیده و شرکت مخابراتی داخلی دیگری جایگزین اسپانسر قبلی شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس با این اپراتور مخابراتی به توافق نهایی رسیده اند و در بازی روز سه شنبه پرسپولیس مقابل الاهلی نام این شرکت روی پیراهن سرخپوشان درج خواهد شد.با این حال تغییری در شماره سامانه پیامکی باشگاه سرخ رخ نداده و پرسپولیسی ها همچنان درآمدهای پیامکی خود را از طریق کمک های هواداران و با سرشماره اپراتور قبلی جمع آوری خواهند کرد. هر چند شرکت خصوصی که در این بین دلالی کرده و پول هنگفتی به جیب زده بود و میلیاردها تومان هم به پرسپولیس بدهی داشت، در قرارداد جدید بطور کامل حذف شده است.

در حال حاضر درج نام شرکت جدید در بازی سه شنبه روی پیراهن پرسپولیس قطعی شده و باید دید این توافق دائمی می شود یا خیر.

همراه اول از پیراهن پرسپولیس پرید/تغییراسپانسرپس ازدوسال
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار