بازدید 10382
۱

تیراندازی مرگبار دست فروش‌ها در ماهشهر

کد خبر: ۷۲۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 20 August 2017
فرمانده انتظامی‌ماهشهر از کشته وزخمی‌شدن سه شهروند ماهشهری دردرگیری مسلحانه بامداد دیروز خبر داد.
 
به گزارش مردم سالاری، سرهنگ جلیل زبیدی در گفت و گو با میزان، با اشاره به حادثه درگیری دست فروش‌ها در ماهشهر گفت: بامداد دیروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک تیر اندازی در یکی از محلات شهرستان ماهشهر بلا فاصله عوامل انتظامی‌در محل حاضر شدند.
 
این مقام انتظامی‌افزود:پس از حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشاهده گردید که در یک درگیری مسلحانه که در اثر اختلاف محل بساط «دست فروشی» بوده یکی از طرفین این درگیری بر اثر اصابت گلوله به سرش در دم جان باخته و یکی دیگر نیز از ناحیه گردن دچار جراحت شد.سرهنگ زبیدی تصریح کرد: یک خانم میانسال نیز که در حال گذر از آن منطقه بود بر اثر اصابت گلوله جان باخت.
 
فرمانده انتظامی‌شهرستان ماهشهر خاطرنشان کرد: تیم مجربی از کارگاهان پلیس آگاهی این شهرستان از همان لحظات اولیه حادثه در حال بررسی موضوع هستند و تلاش در جهت دستگیری عاملان این درگیری مسلحانه به صورت جد در دستورماموران این فرماندهی قرار گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حتما این چند روز خبرها را شنیدید . داعشی ها با چاقو در شهرهای مختلف اروپا به عابران حمله میکنند . حالا تصور کنید یک داعشی بخواهد در ایران این کار را بکند . هنوز چاقو را از جیبش در نیاورده ... عابران و دست فروشان محترم با قمه و کلاشینکف ترتیبش را میدهند . به این میگن امنیت . نیمه پر لیوان را ببینید . ضمناً از همه دست اندرکاران هم تشکر میکنم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس