بازدید 4009

یوونتوس3-کالیاری0/بردبیانکونری باهنرنمایی سوپرمن

در نیمه اول مسابقه، کالیاری با استفاده از تکنولوژی داوری ویدیویی صاحب ضربه پنالتی شد که جانلوییجی بوفون، دروازه بان یوونتوس موفق شد تا پنالتی را مهار کند.
کد خبر: ۷۲۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰ 19 August 2017
تیم های یوونتوس و کالیاری از ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانز به مصاف یکدیگر رفتند که یوونتوس با سه گل برابر کالیاری به برتری رسید.
گلزنان و دقایق: ماریو مانژوکیچ (12) پائولو دیبالا (45) گونزالو هیگواین (66)

در دقیقه دوم بازی ضربه آزاد میرالم پیانیچ به شکلی خطرناک از کنار دروازه کالیاری به بیرون رفت. در دقیقه 9 مانژوکیچ صاحب فرصت مهمی شد اما کرانیو، دروازه بان کالیاری سراسیمه توپ را از منطقه خطر دور کرد. 

در دقیقه 12 بازی، یوونتوس روی سانتر لیخشتاینر و با ضربه سر ضرب و عالی مانژوکیچ با نتیجه 1-0 پیش افتاد. در دقیقه 19 با همکاری مارکیزیو و دیبالا، هیگواین صاحب توپ شد اما این توپ در موقعیت آفساید به هیگواین رسید. 

در دقیقه 35 بوفون مهار مهمی انجام داد و شوت از راه نزدیک فاریاس را به خوبی دفع کرد. در دقیقه 38 الکس ساندرو، مدافع یوونتوس با خطا مهاجم کالیاری را متوقف کرد و با استفاده از تکنولوژی داوری ویدیویی به سود کالیاری اعلام پنالتی شد. فاریاس پشت ضربه ایستاد اما جیجی بوفون پنالتی فاریاس را به خوبی مهار کرد. در دقیقه 45 پاس فوق العاده پیانیچ به دیبالا رسید و این مهاجم آرژانتینی حساب کار را 2-0 کرد. 

در شروع نیمه دوم، دیبالا با ضربه ای خوب، تیرک دروازه کالیاری را به لرزه در آورد. در دقیقه 62 نخستین تعویض یوونتوس انجام شد و خدیرا به جای مارکیزیو به بازی آمد. در دقیقه 66 گل سوم یوونتوس از راه رسید. گونزالو هیگواین که این روزها ناآماده به نظر می رسد روی پاس ساندرو گل سوم بیانکونری را وارد دروازه کرد. 

در دقیقه 70 بازی هیگواین، تعویض شد و بلیز ماتویدی، هافبک جدید یوونتوس به جای وی وارد میدان شد. آخرین تعویض بیانکونری نیز انجام شد و داگلاس کاستا به جای کوادرادو وارد بازی شد. بازی در ادامه بدون اتفاق خاصی پیگیری شد و یوونتوس با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید. بانوی پیر در هفته اول، گام محکمی برداشت. 

یوونتوس3-کالیاری0/بردبیانکونری باهنرنمایی سوپرمن
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل