بازدید 3297

غرش دوم منچسترمورینیو در فصل جدید+عکس

هفته دوم لیگ برتر انگلیس شنبه با بازی تیم‌های منچستریونایتد و سوانزی در ورزشگاه لیبرتی شهر سوانزی آغاز شد که این بازی را شیاطین سرخ با نتیجه قاطع 4 بر صفر بردند.
کد خبر: ۷۲۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 19 August 2017

گل برای منچستر یونایتد | اریک بایی در دقیقه 45شیاطین سرخ صاحب ضربه کرنر شدند. سانتر ارسالی بلیند، با ضربه سر قدرتمند پوگبا همراه بود. ضربه سر پوگبا نیز با دفع ناقص فابیانسکی همراه شد که توپ پس از برخورد به دیرک دروازه، روی خط فرود آمد و اریک بایی از این فرصت نهایت استفاده را برد و توپ را از روی خط دروازه، به تور دروازه چسباند.

روملو لوکاکو

گل برای منچستر یونایتد | روملو لوکاکو در دقیقه 81: در پشت محوطه جریمه سوانزی، آنتونی مارسیال صاحب توپ بود که توپ را به هنریک مخیتاریان سپرد. مخیتاریان بدون درنگ و تامل، روملو لوکاکو را صاحب توپ کرد که این مهاجم بلژیکی با ضربه ای دقیق، اختلاف را به 2 گل رساند.

پل پوگبا

گل برای منچستر یونایتد | پل پوگبا در دقیقه 82: سوانزی که جلو کشیده بود، بسیار آسیب پذیر به نظر می رسید. در یک ضد حمله از کانال راست، هنریک مخیتاریان صاحب توپ شد و به داخل زد. او پل پوگبا را در عمق دید و توپ را به این هافبک فرانسوی سپرد، پوگبا نیز با ضربه ای نسبتاً چیپ، فابیانسکی را مغلوب کرد. 

آنتونی مارسیال

گل برای منچستر یونایتد | آنتونی مارسیال در دقیقه 84: منچستر یونایتد، بی رحمانه می تازد! آن ها در طول چهار دقیقه، 3 گل به ثمر رساندند. باز هم در جریان یک ضد حمله دیگر، آنتونی مارسیال صاحب توپ شد. این بازیکن با توپ به جلو رفت و در حالی که مدافع سوانزی را پیش روی خود می دید، از درون محوطه جریمه با ضربه ای بی نقض برای بار چهارم، دروازه فابیانسکی را باز کرد. ضربه او، به گوشه پایین سمت راست دروازه فابیانسکی زده شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار