بازدید 5120

پیام‌تبریک روحانیون جنوب‌غرب‌کشور به محسن‌رضایی

جمعی از روحانیون جنوب غرب کشور با صدور پیامی، انتصاب مجدد دکتر محسن رضایی از سوی مقام معظم رهبری به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفتند.
کد خبر: ۷۲۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 19 August 2017
جمعی از روحانیون جنوب غرب کشور با صدور پیامی، انتصاب مجدد دکتر محسن رضایی از سوی مقام معظم رهبری به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفتند.
 
به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، در متن این پیام به قلم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا حیدری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرمانده پرافتخار دفاع مقدس و مالک اشتر زمان
سردار سرلشگر پاسدار دکتر محسن رضایی
سلام علیکم

خداوند متعال را بر نعمت ولایت اهل بیت (علیهم السلام) شاکریم و چون وعده الهی بر این است که «لإن شکرتم لأزیدنکم»، ملت عزیز ایران به نعمت ولایت فقیه که امتداد ولایت رسول الله و امام معصوم (صلوات الله علیهم اجمعین) می باشد، مفتخر و مباهی گردیده است.

از مظاهر شکر نعمت ولایت و افتخارات ملت سربلند ایران، ظهور سرداران سرباز و فرماندهان با تدبیر و شجاع در دفاع از حریم ولایت و انجاز حقیقت رسالت است که در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن یاریگر اسلام و ایران در عرصه های خطیر مدیریت کشور بوده اند.

بدین‌وسیله انتصاب مجدد جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض نموده، دوام توفیق جنابعالی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و راهنمایی های حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از خداوند متعال خواستاریم.

رضا حیدری و جمعی از روحانیون و فضلای حوزه های علمیه خوزستان، اصفهان، چهارمحال بختیاری و لرستان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل