بازدید 2995

تاکید رهبر‌انصارالله یمن بر مقاومت دربرابر آل‌سعود

رهبر جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه یمن در مرحله حساس و سرنوشت‌سازی به سر می‎برد، اعلام کرد که تقویت مواضع یمنی‌ها در مقابله با دشمن سعودی نیاز به توجه همگان دارد.
کد خبر: ۷۲۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷ 19 August 2017
 رهبر جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه یمن در مرحله حساس و سرنوشت‌سازی به سر می‎برد، اعلام کرد که تقویت مواضع یمنی‌ها در مقابله با دشمن سعودی نیاز به توجه همگان دارد.

به گزارش فارس، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز طی سخنانی در جمع شخیصت‌ها و علمای یمن اعلام کرد که تقویت مواضع یمنی‌ها در مقابله با دشمن سعودی نیاز به تلاش و توجه همگان دارد.

رهبر انصارالله یمن افزود: در مرحله سرنوشت سازی در یمن به سر می بریم و ما همه در برابر آن مسئول هستیم.

وی گفت: دشمن پس از شکست در تحقق اهدافش در یمن به دنبال تضعیف جبهه داخلی است تا جنگ و درگیری را به نفع خود پایان دهد. دشمن از ابتدا تصمیم گرفته بود که با وجود همه خطرها وارد جنگ شود.

عبدالملک الحوثی با بیان اینکه مقاومت بزرگ ملت یمن باعث شکست دشمن شد، افزود: سناریوی جدیدی وجود دارد که دشمن سعودی با آن سعی در پایان دادن جنگ دارد.

رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه علما و حکمای یمن نقش اصلی را در سطوح مختلف جامعه دارند، گفت: مردم یمن این انتظار را از علما دارند که مشکلات کشورشان را مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: حکمای یمن باید همه نهادها و موسسات دولتی از جمله شورای عالی سیاسی یمن را مورد ارزیابی قرار دهند و عیب‌های آن را بیان کنند.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد که ما در مرحله ای به سر می بریم که هرگونه تحریک‌ها و اخاذی سیاسی در آن ممنوع است. رهبر انصارالله یمن افزود: ما بارها به اصلاح و نظارت بر فساد دعوت کردیم، اما فایده‎ای نداشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان