بازدید 16532
۱

تجمع تعدادی از مالباختگان مقابل نمایندگی ایران خودرو

تعدادی با عنوان «مالباخته به واسطه پرداخت پول برای خرید خودرو» امروز - شنبه - مقابل یکی از نمایندگی های شرکت ایران خودرو در خیابان سراج تهران تجمع کردند.
کد خبر: ۷۲۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 19 August 2017
تعدادی با عنوان «مالباخته به واسطه پرداخت پول برای خرید خودرو» امروز - شنبه - مقابل یکی از نمایندگی های شرکت ایران خودرو در خیابان سراج تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع کنندگان که تعداد آنها حدود 40 نفر است نسبت به اینکه خودروهای ثبت نامی را برغم گذشت 1.5 سال از زمان پرداخت پول از طریق این نمایندگی تحویل نگرفته اند، اعتراض کردند. 

تجمع تعدادی از مالباختگان مقابل نمایندگی ایران خودرو
به گفته این افراد، حدود 1.5 سال از زمان پرداخت پول و ثبت نام برای دریافت خودروهای تولیدی ایران خودرو از طریق این نمایندگی در خیابان سراج می گذرد و برغم پیگیری های مکرر تا کنون موفق به دریافت خودروی خود نشده اند. 

داود قاسمی یکی از تجمع کنندگان به خبرنگار ایرنا گفت: 7 ماه پیش 42 میلیون تومان برای دریافت خودرو به این نمایندگی در خیابان سراج پرداخت کرده ام که برغم پیگیری مکرر، مسئولان این نمایندگی هیچ پاسخ منطقی و شفافی دراین خصوص نمی دهند. 

به گفته وی، افراد تجمع کننده 30 تا 60 میلیون تومان برای دریافت خودرو از سال گذشته به حساب این نمایندگی ایران خودرو واریز کرده اند و قرار بوده خودروها ظرف 2 تا 3 ماه به متقاضیان تحویل داده شود. 

وی افزود: برغم پیگیری و مراجعه مکرر، نه تنها خودروی به این افراد تحویل داده نشده بلکه پاسخی مشخصی هم به این افراد نمی دهند. 

به گفته وی، دراین زمینه موضوع از طریق شرکت ایران خودرو نیز پیگیری شده که متاسفانه هیچ نتیجه موثر و مثبتی نیز نداشته است. 

یکی دیگر از معترضین که خود را علی سرداری معرفی کرد گفت: فروردین امسال برای خرید یک دستگاه خودرو ال 90 به نمایندگی ایران خودرو(خیابان سراج) مراجعه و مبلغ 38میلیون تومان را از طریق کارت به حساب نمایندگی واریز کرده و قرارداد تحویل خودرو نیز منعقد شد. 

وی با اشاره به اینکه برای دریافت خودرو تمامی مبلغ را پرداخت کرده افزود: قرار بود خودرو ظرف مدت 75 روز به اینجانب تحویل داده شود. 

به گفته وی، پس از گذشت مدت یاد شده به نمایندگی ایران خودرو مراجعه کرده که با درهای بسته آن مواجه شدم. 

وی افزود: مجموعه اداری این نمایندگی مدتی است که کاملا تعطیل شده و هیچ کس نیز پاسخگو نیست و تنها مجموعه کارگاه تعمیراتی آن باز و تعدادی کارگر در آن حضور دارند. 

وی افزود: این نمایندگی به همین وسیله از حدود 100 نفر کلاهبرداری کرده و از سوی به گفته کارگران شاغل دراین مجموعه حقوق آنها نیز در 3 ماه گذشته پرداخت نشده است. 

به گزارش ایرنا، معترضین با حضور در این نمایندگی، اعتراض خود را اعلام کردند هرچند که هیچ یک از مسئولان این نمایندگی برای پاسخگویی به تجمع کنندگان در محل حضور نداشتند. 

تجمع کنندگان در ادامه برای پیگیری اعتراض خود به سمت شرکت ایران خودرو (جاده مخصوص کرج) حرکت کردند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
کی به کیه.اینم مثل کاسپین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار