بازدید 2589

بایرن مونیخ زیربارش شدید لورکوزن را شست!

کد خبر: ۷۲۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 19 August 2017
بایرن مونیخ در هفته اول رقابت های بوندس لیگا پیروزی پرگلی را مقابل بایرلورکوزن بدست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی در هفته اول رقابت های این فصل بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره نا زیر بارش شدید باران میزبان بایرلورکوزن بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با برتری 2 بر صفر بایرن و گلزنی نیکولاس سوله در دقیقه 9 و تولیسو 19 به پایان رسید. در نیمه دوم هم با کمک تکنولوژی بازبینی، یک پنالتی برای بایرنی ها گرفته شد تا لواندوفسکی در دقیقه 52 گلزنی کند. در ادامه لورکوزنی ها توسط مهمدی در دقیقه 65 گلی تماشایی را به ثمررساندند تا این دیدار در نهایت با وجود حملات دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان کارلتو به پایان برسد.



شرح گل ها

بایرن 1-0 لورکوزن؛ نیکلاس زوله (9): پشت محوطه جریمه ضربه ای آزاد برای بایرن به دست آمد. رودی ارسال کرد و زوله با ضربه سری دقیق اولین گل بایرن را در فصل جدید بوندس لیگا به ثمر ساند. این گل ماحصل همکاری دو خرید آنچلوتی از هوفنهایم بود. 

بایرن 2-0 لورکوزن؛ کورنتین تولیسو (18): دیگر خرید جدید بایرن یعنی کورنتین تولسیو گل دوم بایرن را به ثمر رساند.  روی یک ضربه کرنر، توپ به ویدال رسید و این هافبک با ضربه ای خوب تولیسو را صاحب یک دروازه خالی کرد و کار تمام شد.

بایرن 3-0 لورکوزن؛ لواندوفسکی (52): مهاجم لهستانی پنالتی به دست آمده را به راحتی تبدیل به گل کرد.

بایرن 3-1 لورکوزن؛ ادمیر مهمدی (65): پاس برانت در گوشه محوطه جریمه به مهمدی رسید و مهاجم سوئیسی با شوت محکم و سرضرب دروازه اولرایش را باز کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار