بازدید 2984
۱

جلالی:۲بازیکنی‌که۳۰گل‌برای‌پیکان‌زدند،امروزنیمکت‌نشین‌پرسپولیس‌اند

ما سال گذشته دو مهاجم داشتیم که از ۳۹ گل ما ۳۰ گلش روی همکاری این دو نفر به دست آمده بود، اما اکنون این دو بازیکن روی نیمکت پرسپولیس نشسته‌اند. شاید اینها درددل باشد، اما واقعاً ما در بخش حمله مشکل داریم
کد خبر: ۷۲۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵ 19 August 2017
سرمربی تیم پیکان تهران گفت: فکر می‌کنم هر کسی بخواهد ما را قضاوت کند باید بازی‌های ما را ببیند نه نتایج را.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش در خانه سپیدرود گفت: در قواره تیم بازنده نبودیم. ما بدشانسی را گذرانده‌‌ایم و دیگر نمی‌دانم چه بگویم. تنها چیزی که می‌توانم به بازیکنانم بگویم ایجاد امیدواری برای آنهاست البته ما در بخش حمله مشکلاتی داریم که باید آنها را هرچه سریع‌تر رفع کنیم.

سرمربی پیکان در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد تیمش نیاز به تقویت دارد، تصریح کرد: من هم همین را گفتم. ما در خط حمله تیم‌مان باید اقدامات اساسی انجام دهیم.در مجموع چهار بازی گذشته راضی‌کننده بوده، فقط ما نمی‌توانیم کار را تمام کنیم. ما در شهرستان جم هم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرش در مورد تیم سپیدرود چیست؟ گفت: ترجیح می‌دهم در این خصوص صحبت نکنم.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه آیا بازیکنان نیمکت‌نشین پیکان قابلیت حضور در زمین را ندارند، بیان کرد: امروز تیم ما کامل بود و فقط امیرحسین صادقی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم. موجودی تیم ما همین است. فقط یک موضوع است که ما سال گذشته دو مهاجم داشتیم که از ۳۹ گل ما ۳۰ گلش روی همکاری این دو نفر به دست آمده بود، اما اکنون این دو بازیکن روی نیمکت پرسپولیس نشسته‌اند. شاید اینها درددل باشد، اما واقعاً ما در بخش حمله مشکل داریم. جلالی در پایان در مورد تماشاگران تیم سپیدرود رشت عنوان کرد: به واقع برنده این بازی این هواداران هستند. داشتن این تماشاگران نعمت بزرگی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با ارزوی موفقیت تیم سپیدرود ، یکی از نقاط قوت تیم محبوب سپیدرود به غیر از وقت کشی ها و تمارض به اسیب دیدگی دروازه بان و بازیکنان در طول بازی ، وجود نزهتی مهاجم پا به سن گذشته این تیم است: تمارض به خطا در محوطه جریمه تیم حریف جهت اعلام پنالتی ، از شگردهای ماهرانه این بازیکن ریزاندام است به قسمی که حتی داوران مجرب را هم فریب می دهد و 70 درصد از گل های تیم سپیدرود بویژه در لیگ 1 ( بدلیل استفاده از داوران کم تجربه)و همچنین لیگ برتر تا به اینجا ، ناشی از حرکات داور فریب این بازیکن سابق تیم های ملوان ، نفت و ... است . اینکه شگردهای نزهتی اینگونه موثر است که می تواند داوران را به اعلام پنالتی مجاب کند ، شاید بد نباشد از این بازیکن که سالهای آخر فوتبالش را سپری می کند بعضا در تیم ملی استفاده شود، ..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی