بازدید 2474

فولادِخوزستان،فولادتبریزرا آب کرد/لوکاباشانس هم مساوی نگرفت

گسترش که با پنالتی بازی را مساوی کرد، در دقایق پایانی، یک پنالتی دیگر برای تیم فولاد خوزستان، مساوی و تک امتیاز را از دست می دهد
کد خبر: ۷۲۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ 18 August 2017
چهارمین هفته از لیگ برتر هفدهم با پیروزی فولاد خوزستان مقابل گسترش فولاد تبریز به اتمام رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین دیدار هفته چهارم از ساعت 20:30 امشب (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند، دیداری که در پایان به پیروزی 2 بر یک تیم میزبان انجامید.

گل اول تیم فولاد خوزستان را علی‌اصغر عاشوری در دقیقه 38 وارد دروازه کوروش ملکی کرد، اما گل گسترش فولاد به شکل خیلی عجیبی به ثمر رسید. داور در دقیقه 80 یک پنالتی برای شاگردان بوناچیچ گرفت. رضا خالقی‌فر پشت توپ ایستاد، اما ضربه او را حامد لک مهار کرد. در برگشت، بازیکنان گسترش دو بار دیگر به سمت دروازه فولاد شوت زدند، اما هر دو توپ را هم حامد لک دفع کرد، اما توپ چهارم به گل تبدیل شد تا بازی به تساوی یک - یک کشیده شود.

در دقایق پایانی، یک پنالتی دیگر برای تیم فولاد خوزستان، سه امتیاز این دیدار را برای شاگردان پورموسوی به ارمغان آورد. مهدی رحیم‌زهیوی این گل را به ثمر رساند. با این شکست، گسترشی‌ها سومین شکست خود را در لیگ هفدهم متحمل شدند و شاگردان پورموسوی هم به دومین پیروزی متوالی‌شان رسیدند.

سیدرضا مهدوی کار قضاوت دیدار فولاد خوزستان - گسترش فولاد تبریز را برعهده داشت. او به حامد لک از تیم میزبان کارت زرد نشان داد. نکته جالب توجه، درگیری نیمکت‌نشینان دو تیم در دقایق پایانی بود که منجر اخراج ستار همدانی، مربی تیم گسترش فولاد و فرشاد بختیاری‌زاده، دستیار پورموسوی شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر