بازدید 2777
۱

فدراسیون تاج درجوابیه هم پاسخی به ابهام های جنجالی نداد

کد خبر: ۷۲۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 18 August 2017
روابط عمومی فدراسیون فوتبال به گزارشی که در مورد تاریخ تأسیس این فدراسیون و عدم حضور اسلامیان و شیعی در هیئت رئیسه آن از رادیو پخش و توسط رسانه های نوشتاری منتشر شده است، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، روابط عمومی فدراسیون ایران که در حال حاضر ماه هاست که رییس ندارد و بدون مدیر منصوب به کارش ادامه می دهد،  به دنبال پخش گزارشی در برنامه پرونده رادیو ورزش و بازنشر آن که به حضور دو ناشناس جای شیعی و اسلامیان در هیات رییسه و افزایش یکساله ریاست تاج اشارهخ داشت، پاسخی داده است که هیچ ابهامی را برطرف نکرده و برعکس برحواشی و شائبه ها افزوده است!

در خطوط زیر عین جوابیه فدراسیون که برای تنویر افکارعمومی منتشر شده اما فاقد چنین توانی است را می خوانید:
«یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در مدیریت جدید فوتبال کشور ثبت فدراسیون فوتبال پس از 70 سال فعالیت غیررسمی بود که مطابق با قوانین می‌بایست انجام می‌شد. ایجاد نظم و انضباط کاری در هر نهادی مستلزم رعایت اصول اولیه و قانونی است که فدراسیون فوتبال با ثبت خود در اداره ثبت شرکت‌ها، دارای شناسه ملی که همچون کد ملی هویت اشخصاص حقوقی است گردد و گامی بزرگ در ایجاد شفافیت مالی و ساماندهی حساب‌های بانکی که مستلزم وجود شناسه ملی می‌باشد، برداشت. در خصوص اعضای هیئت موسسین نیز  ترکیبی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و دو نفر از مسولان مالی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تعیین و ثبت شده است. مراتب جهت اطلاع اعلام می‌گردد».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تاج را از سر فوتبال ایران بر دارید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس