بازدید 3872

وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

کد خبر: ۷۲۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 18 August 2017
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از بارش رگباری باران در شمال کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش رگباری گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: این بارش‌ها تا ظهر فردا در گلستان و مازندران از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین ناپایداری‌هایی در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاقات زاگرس مرکزی و نیز استان‌های هرمزگان، بوشهر و جنوب فارس به شکل رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

وظیفه با بیان اینکه فردابارش پراکنده در استان‌های هرمزگان، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی انتظار می‌رود، تصریح کرد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۲۹ مرداد) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی