بازدید 1564

رسانه کره شمالی، رئیس جمهوری کره جنوبی را شکست خورده دانست

رسانه کره شمالی، رئیس جمهوری کره جنوبی را در ۱۰۰ روز نخست فعالیتش در این سمت، شکست خورده دانست.
کد خبر: ۷۲۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 18 August 2017
رسانه کره شمالی، رئیس جمهوری کره جنوبی را در ۱۰۰ روز نخست فعالیتش در این سمت، شکست خورده دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی جایگزین پارک گئون های، رئیس جمهوری استیضاح شده این کشور است که در مه سال جاری میلادی روی کار آمد و از آن زمان تاکنون با تنش بر سر مساله موشکی و اتمی کره شمالی دست به گریبان بوده است.

پیونگ یانگ نخستین آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک بین قاره‌ای خود را ماه گذشته میلادی انجام داد و باعث خشم مقام‌های غربی و همسایگان شد.

در صدمین روز فعالیت رئیس جمهوری کره جنوبی که روز پنجشنبه صورت گرفت، مون جائه این تاکید کرد که جنگ دومی میان دو کره صورت نمی‌گیرد اما تاکید کرد که کره شمالی باید آزمایش‌های بیشتر اتمی و موشکی خود را متوقف کند و به پیونگ یانگ هشدار داد تا به این قمار خطرناک پایان دهد.

روزنامه کره شمالی به نام "رودونگ" امروز (جمعه) به این صحبت‌های رئیس جمهوری کره جنوبی پاسخ داد و در یک مطلب نوشت که عملکرد ۱۰۰ روز نخست مون جائه این، ضعیف و خیلی نامناسب بوده است.

این روزنامه به صورت علنی نامی از رئیس جمهوری کره جنوبی نیاورده و تنها او را "عهده دار کنونی قدرت" در این کشور توصیف کرده است.

روزنامه رودونگ در ادامه مطلب خود آورده است، روابط میان دو کره یک شکشت کامل است. درحالیکه مون جائه این درباره گفت‌وگو و تحقق توافقات میان دو طرف صحبت می‌کند، اقداماتش خلاف آنچه است که می‌گوید: "گفت‌وگو با تحریم مغایر است."
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی