بازدید 8655
۱

واکنش منصوریان به عصبانیت جباری ازتعویض:خودم مقصرم

کد خبر: ۷۲۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 18 August 2017
سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا از تعویض‌هایش راضی است یا نه؟ گفت: بله، راضی بودم. در تعویض مجتبی هم مقصر من بودم. ظاهراً در جریان بازی گفته بودم قائدی به جای جباری بیاید، در حالی که ما می‌خواستیم شجاعیان را به دفاع چپ ببریم و یعقوب کریمی را تعویض کنیم، چون وقتی بازیکن جوان‌مان را به زمین می‌فرستیم، باید هافبک باتجربه‌ای مثل جباری را پشت سر او داشته باشیم. ما نمی‌توانیم در زمانی که به گل نیاز داریم، هافبک‌های محوری‌مان را بیرون بکشیم. من به مجتبی خیلی اعتقاد دارم و او با تجربه‌اش بازی را به خوبی کنترل می‌کند. من از مجتبی خواستم به زمین برود تا بازی را کنترل کند.

به گزارش تابناک ورزشی، منصوریان افزود: شاید بی‌اطلاع باشید، وقتی که داریوش شجاعیان فوتبالش را شروع کرد، دفاع چپ بود و پلکانی بالا آمد. او در تیم وحید رضایی که فوتبالش را آغاز کرد، یک دفاع چپ کلاسیک بود. نکته منفی بازی فقط مصدومیت سجاد شهباززاده بود که من را به هم ریخت و از خدا می‌خواهم وقتی پزشکان او را معالجه می‌کنند، مشکلی نداشته باشد. امروز می‌توانست روز خوب سجاد شهباززاده باشد، اما او مصدوم شد.

منصوریان در خصوص اشتباهی که در تعویض مهدی قائدی پیش آمد، توضیح داد: مقصر من بودم. فکر می‌کنم در جریان بازی حواسم نبود و اسم مجتبی را گفتم که یک اشتباه لفظی بود. ما زحمت می‌کشیم و مدت‌ها زمان می‌گذاریم. انرژی مجتبی و سرور جپاروف زیاد است و می‌توانستند تا پایان بازی در زمین باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کچل مرد باش دروغ نگو تو به اشتباه جباری را بیرون کشی؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس