بازدید 3311
۲

منصوریان تا سال۱۴۰۳ در استقلال می ماند؟!

کد خبر: ۷۲۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 18 August 2017
سرمربی جوان استقلال پس از شکست تیمش مقابل سایپا اظهارنظر و وعده‌ای عجیب داد که سوژه رسانه ها شده است!

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار همراه با شکست تیمش برابر سایپا بار دیگر از فوتبال مالکانه حرف زد! او گفت: ما دو باخت در لیگ داریم که هر دو را با پنالتی باخته‌ایم. ما برای بازی مالکانه در این بازی، زحمت کشیدیم.

سرمربی استقلال درباره دودستگی سکوها گفت: طرفداران ما در لحظاتی عصبانی شدند، اما ما به هیچ وجه ناراحت نیستیم، چون کاملاً آنها را درک می‌کنم. من از هفت سالگی مانند همین هواداران روی سکوها بودم. خدا را شکر می‌کنم و افتخارم این است که امروز روی نیمکت بزرگ‌ترین تیم آسیا نشسته‌ام. من هواداران را درک می‌کنم، چون بازی رئال مادرید و بارسلونا را دیدم که چطور هواداران عکس‌العمل نشان می‌دادند. امیدمان به همین هواداران است و دست تک تک آنها را می‌بوسم. اشکال ندارد، اکنون آنها از دست ما ناراحت شدند، اما در ادامه نتیجه خواهیم گرفت. فونداسیون این تیم را به نحوی درست کرده‌ام که تا سال 1402 یا 1403 یکی از قدرت‌های آسیا خواهیم شد. در آینده روزی را می‌بینم که استقلال یکی از ابرقدرت‌های ایران و آسیا خواهد شد.

وی درباره داوری دیدار سایپا - استقلال نیز گفت: در مورد داوری هم باید بگویم، فوق‌العاده خوب بود. داور سخت می‌دوید و در برخی صحنه‌ها سعی می‌کرد بازی را مدیریت کند. بعضی مواقع می‌شد خطا گرفت، اما داور ادامه بازی را تشخیص داد. پنالتی هم که برای سایپا گرفته شد، چیزی که من از راه دور دیدم، پنالتی بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
با این پیرمردها میخوای ابر قدرت آسیا بشی
اینا که 5 سال دیگه با عصا باید بیان وسط زمین
شما فعلا 6تا 6تا نخور ابر قدرت پیشکش
بزرگترین تیم البته بعد از پرسپولیس
گویا استاد دچار توهم شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها