بازدید 3149

شادی پرهیاهوی دایی با همراهی غلامپور

در کنار پشتک های عباس زاده، علی دایی هم جشن بزرگ و پرهیاهویی را همراه با غلامپور و با مشت های گره کرده کنار نیمکت برگزار کرد
کد خبر: ۷۲۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 18 August 2017
پیروزی مقابل استقلال در لیگ آن هم بعد از شش سال آنقدر برای دایی و تیم جوانش ارزشمند بود که جشن پرهیاهویی برای آن به راه بیاندازند.

به گزارش تابناک ورزشی ، شهریار این فصل در سایپا جوانان بسیار با انگیزه و با استعدادی را گرد هم جمع کرده. بازیکنانی که هر کدام در قامت یک ستاره ظاهر می شوند و در کنار هم، تیم دوم جدول در هفته چهارم را می سازند.
 
نارنجی پوشان امروز هم موقعیت های متعددی روی دروازه رحمتی ایجاد کردند و سرانجام روی تیزهوشی محمد عباس زاده به پنالتی دست یافتند تا مهاجم سابق پرسپولیس، دروازه آبی پوشان را باز کند. این گل به طلسم منصوریان هم پایان داد و دایی بعد از پنج مسابقه که با دو باخت و سه مساوی همراه بود؛ بالاخره موفق شد همتای استقلالی را در لیک شکست دهد.
 
در کنار پشتک های عباس زاده، علی دایی هم جشن بزرگ و پرهیاهویی را همراه با غلامپور و با مشت های گره کرده برگزار کرد و شاگردانش پس از شادی چند دقیقه، حدود نیم ساعت بازی را کنترل و در تختی مقابل 20 هزار استقلالی، 3 امتیاز ارزشمند دشت کردند. حالا آن ها ادامه رویاسازی هستند اما در هر 26 بازی باقی مانده بایستی جدیت، انگیزه و دوندگی امروز را داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل