بازدید 7028
۱
گزارش

دودستگی سکوهای استقلال علیه و بنفع منصوریان

این تعداد از هواداران نمی خواستند به سیاست های دیکته شده لیدرهای باشگاه که اکثرا به منصوریان نزدیک هستند تن بدهند. بازی ضعیف و تنها یک گل زده در چهار مسابقه ابتدایی فصل را درخور تشویق نمی دانستند و معتقد بودند بازی مالکانه هم در این بازی دیده نشد.
کد خبر: ۷۲۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 17 August 2017
پس از دومین باخت آبی ها عده‌ای از هواداران استقلال خواهان برکناری سرمربی این تیم شدند و عده‌ای دیگر به شدت از او حمایت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین دقایق بازی سایپا و استقلال که در ورزشگاه تختی آغاز شده بود، تعدادی از تماشاگران استقلال با شعار «منصوریان حیا کن -استقلال را رها کن» خواستار برکناری این مربی شدند. گویا این تعداد از هواداران نمی خواستند به سیاست های دیکته شده لیدرهای باشگاه که اکثرا به منصوریان نزدیک هستند تن بدهند.

این گروه بازی ضعیف و تنها یک گل زده در چهار مسابقه ابتدایی فصل را درخور تشویق نمی دانستند و معتقد بودند بازی مالکانه هم در این بازی دیده نشد. البته تعداد دیگری از تماشاگران نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و خواستار حمایت از سرمربی تیم‌ محبوب‌شان شدند.

علی دایی بعد از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه به طرز عجیبی از برد یک بر صفر تیمش خوشحالی کرد. منصوریان قبل از رفتن به رختکن سمت تماشاگران تیمش رفته و برای آنها دست تکان داد و این امر باعث تشویق او شد.

دودستگی درسکوهای استقلال علیه و بنفع منصوریان
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من هم با این همه ستاره اگر سر مربی استقلال بودم بهتر از منصوریان نتیجه می گرفتم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر