بازدید 3464

بازگشت پارس جم به صدرجدول در2دقیقه

کد خبر: ۷۲۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳ 17 August 2017
پارس جنوبی جم تیمی که همیشه در دقایق ابتدایی کار را برای حریفان سخت می‌کرد در مقابل نفت در دقیقه 2 بازی غافلگیر شد اما در نیمه دوم ورق را برگرداند.

به گزارش تابناک ورزشی، پارس جنوبی جم توانست با 2 گل در نیمه دوم شکست در نیمه اول را جبران کرده و با کسب 3 امتیاز خانگی از دربی جنوب به صدر جدول کنار پرسپولیس برگردد.

پارس جنوبی جم/ محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مجتبی لطیفی، امید سینگ، ابراهیم صالحی(احسان تاییدی 51)، مهدی زبیدی(58 علی دشتی)، حسین پورامینی، میثم تیموری، میثم نقی زاده، فرشاد محمدی مهر و آلویس نانگ(فرشاد سالاروند 90)
سرمربی: تارتار
 
صنعت نفت آبادان/ ناصر سالاری، مرتضی اسدی، حسین بغلانی، حسین ساکی، محسن حمیدی(59) علی عبدالله زاده)، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، محمد شادکام، فرید بهزاد کریمی (78مسلم مجدمی) و لوسیانو پریرا (54 امید جهانبخش)
سرمربی: فراز کمالوند

شرح گل

0ـ 1 (صنعت نفت آبادان): دقیقه 2 ضربه ایستگاهی جاسم کرار به لوسیانو پریرا رسید و او با ضربه سر کوبنده توپ را وارد دروازه محسن فروزان کرد.
1 ـ 1 (پارس جنوبی جم): دقیقه 63 ضربه ایستگاهی امید سینگ در یک رفت‌وبرگشت به حامد نورمحمدی رسید و او با ضربه سر این توپ را روانه دروازه صنعت کرد.
 

 
نفت آبادان برای دومین بازی در فصل جدید، نتیجه برده مقابل پارس جنوبی جم را با شکست عوض کرد. رویارویی تیم‌های جنوبی بالانشین جدول لیگ برتر از همان دقایق ابتدایی پرهیجان دنبال شد و صنعت‌نفت که با آرایش تهاجمی به میدان آمده بود، خیلی زود دروازه‌ی میزبان را توسط لوسیانو پریرا گشود. 

پارس جنوبی که نمی‌خواست اولین باخت فصل را در مقابل تماشاگران خودی متحمل شود، برای جبران گل خورده پیش آمد و چند ضربه کرنر متوالی به دست آورد اما از این کرنرها بهره‌ای نبرد. با فروکش کردن موج حملات چند دقیقه‌ای پارس جنوبی، هافبک‌های صنعت‌نفت با رهبری کرار جاسم کنترل میانه میدان را به دست گرفتند و در ادامه نیمه نخست سه بار روی ارسال‌های این هافبک عراقی دروازه‌ی پارس جنوبی را به خطر انداختند که هر بار مدافعان و دروازه‌بان پارس جنوبی مانع از رسیدن آبی‌پوشان آبادانی به گل دوم شدند. 

بازیکنان پارس جنوبی که در نیمه نخست به دفعات با داور بازی به جروبحث پرداختند و دو کارت زرد را هم به‌دلیل همین اعتراضات دریافت کردند، به استثنای حملات چند دقیقه‌ای پس از گل نفت آبادان، در سایر دقایق تحت تأثیر جنگ‌ها روانی خودساخته قرار گرفتند و نتوانستند ارائه‌گر بازی همیشگی باشند تا این نیمه با گل پریرا به‌سود نفت آبادان خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم برای صنعت‌نفت کابوس‌وار دنبال شد. در دقایق ابتدایی این نیمه، لوسیانو پریرا مهاجم و محسن حمیدی مدافع نفت آبادان مصدوم و به اجبار تعویض شدند. متعاقب همین تعویض‌ها بود که صنعت‌نفت به فاصله‌ی چند دقیقه دوگل متوالی را دریافت کرد تا همه چیز را از دست رفته ببیند. حملات نفت آبادان در شش دقیقه وقت تلف شده مسابقه نیز نتیجه‌ای برای این تیم در پی نداشت و این بازی با حساب دو بر یک به سود پارس جنوبی خاتمه یافت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار