بازدید 3516

رکورد عجیب و تاریخی رئال مادرید در 87 روز

رئال تقریبا سه ماه پیش با برتری 0-2 در زمین مالاگا فاتح لالیگا شد. دو هفته بعدتر، کهکشانی ها در فینال لیگ قهرمانان یوونتوس را زدند و برای دوازدهمین بار قهرمان اروپا شدند. سوپرجام اروپا مقابل یونایتد و سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسا دو جام بعدی زیدان بودند
کد خبر: ۷۲۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱ 17 August 2017
رئال مادرید و هوادارانش 3 ماه رویایی را پشت سر گذاشته اند و برخی این سوال را مطرح می کنند که آیا این بهترین رئال مادرید تاریخ است؟

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه بارسلونا با مربیگری گواردیولا از سال 2009 استیلای خود بر فوتبال اروپا را شروع کرد و این چرخه پرافتخار کم و بیش تا 2015 تداوم داشت، حالا نوبت به رئال با مربی اسطوره ای اش زین الدین زیدان رسیده است.

رئال مادرید با کسب سه قهرمانی اروپا در 4 سال گذشته توانسته خود را به طور کامل از زیر سایه بارسلونا خارج کرده و حالا با ارائه فوتبالی تماشایی و کاملا برتر نسبت به رقبا، عصر طلایی دیگری را در تاریخ خود رقم زده است.
 
 رئال شب گذشته موفق شد در یک بازی کاملا برتر نسبت به بارسلونا، این تیم را 2-0 شکست دهد تا در مجموع با برتری 5-1 فاتح سوپرکاپ اسپانیا شود.زیدان از ژانویه 2016 که مربی رئال شد، تاکنون توانسته 7 جام ارزشمند را برای کهکشانی ها به ارمغان بیاورد و حالا این سوال مطرح شده که این تیم، بهترین تیم تاریخ رئال و برتر از تیمی است که در دهه 50 توانست 5 بار متوالی فاتح جام باشگاه های اروپا شود یا خیر.
 
نکته عجیب در مورد رئال اینکه از 31 اردیبهشت که این تیم قهرمانی لالیگا را جشن گرفت؛ هر بازی رسمی برایش یک جام به همراه داشته است.
رئال تقریبا سه ماه پیش با برتری 0-2 در زمین مالاگا فاتح لالیگا شد. دو هفته بعدتر، کهکشانی ها در فینال لیگ قهرمانان موفق شدند 4-1 بر یوونتوس غلبه کرده و برای دوازدهمین بار قهرمان اروپا شوند.پس از چند بازی دوستانه و بازگشت از تور امریکا، رئال در یک بازی رسمی دیگر به میدان رفت. این بازی سوپرکاپ اروپا مقابل یونایتد بود که برای این تیم پیروزی 2-1 را به همراه داشت تا یک جام دیگر به ویترین افتخارات رئال اضافه شود. 
 
 یکشنبه و چهارشنبه هم رئال دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا در سوپرکاپ اسپانیا را نیز با برتری 1-3 و 2-0 پشت سر گذاشت تا این جام هم نصیب کهکشانی ها شود. از یکشنبه لالیگای 2017-18 برای رئالی ها از زمین دپورتیوو آغاز خواهد شد و قهرمان برای دفاع از عنوان خود پا به ریاسور می گذارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر