بازدید 3112

مهاجم برزیلی موردنظر بارسا درلیورپول مصدوم شد

کوتینیو به دلیل همین مصدومیت بازی با هوفنهایم آلمان در دور رفت از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، بازیکنی که شایعه پیوستنش به بارسلونا به شدت مطرح است
کد خبر: ۷۲۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 17 August 2017
هافبک نفوذی سرخپوشان مرسی‌ساید در بازی تیمش برابر عقاب‌ها غایب خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، لیورپول در حالی عصر شنبه آینده در هفته دوم از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پذیرای کریستال‌پالاس است که با اعلام رسمی این باشگاه، فیلیپه کوتینیو به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نمی‌تواند شاگردان یورگن کلوپ را در این بازی خانگی همراهی کند.
کوتینیو به دلیل همین مصدومیت بازی با هوفنهایم آلمان در دور رفت از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، بازیکنی که شایعه پیوستنش به بارسلونا به شدت مطرح است و گفته می‌شود به اطلاع یورگن کلوپ و سران باشگاه رسانده که دیگر قصد ندارد برای لیورپول بازی کند.

شایعات در حالی در خصوص این هافبک نفوذی برزیلی ادامه دارد که گفته می‌شود باشگاه لیورپول تاکنون دو پیشنهاد بارسلونا برای جذب کوتینیو را رد کرده که آخرین آنها 90 میلیون پوند بوده است. این بازیکن تا سال 2022 با لیورپول قرارداد دارد. کوتینیو در سال 2013 با 8.5 میلیون پوند از اینتر به لیورپول پیوست و فصل گذشته نیز 14 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار