بازدید 2708
لاریجانی در سالروز ورود آزادگان به کشور:

آزادگان در دو جبهه مبارزه با تجاوزات صدام در میدان جنگ و زندان‌های این رژیم حضور داشتند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نماد پایداری آزادگان بود و نقش بسزایی در روحیه دادن به آنها در زندان‌های رژیم صدام داشت.
کد خبر: ۷۲۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 17 August 2017
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی امروز (پنجشنبه، 26 مردادماه) ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند و عملا در دو جبهه مجاهدت کردند.

به گزارش «تابناک»، رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جبهه نخست در مبارزه و دفاع از میهن اسلامی در مقابل تجاوز رژیم صدام بود که سال ها در این میدان مجاهدت کردند و جبهه دوم مبارزه با رژیم صدام در زندان های آن رژیم بود که پایداری این عزیزان باعث فرسایش و از بین رفتن روحیه صدام شد.

وی بر همین اساس تصریح کرد: مردم ایران همواره قدردان این مجاهدت های عزیزان آزاده هستند و برای تمام آنها آرزوی توفیق داریم و از مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی یاد می کنیم که نمادی در دوره اسارت بودند برای پایداری عزیزان آزاده که نقش بسزایی در روحیه دادن و استواری آنها داشتند که برای ایشان علو درجات از خدای متعال طلب می کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برای مجلس شورای اسلامی افتخاری است که برخی همکاران ما جزء آزادگان بوده و سال ها در اسارت بودند و میدان مبارزه و مجاهدت را تجربه کردند که از جمله آنها آقایان محمد دهقانی، امیر خجسته، حسن نوروزی، یحیی کمالی پور و علیرضا رحیمی هستند که سال ها در اسارت بودند و امروز در مجلس شورای اسلامی به انقلاب اسلامی یاری می دهند که برای این عزیزان نیز از خداوند طلب سعادت بیشتر داریم./
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل