بازدید 3956

مدیر یک شرکت هواپیمایی زندانی شد

بازپرس ویژه جرایم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس در خراسان رضوی تفهیم اتهام و روانه زندان شد.
کد خبر: ۷۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 17 August 2017
بازپرس ویژه جرایم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس در خراسان رضوی تفهیم اتهام و روانه زندان شد.

محمد حسن اصولی صفار عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس روز جمعه 20 مرداد ماه با تاخیر های مکرر همراه بود. 

وی اظهار کرد: این تاخیر ها منجر به نارضایتی مسافران و ایجاد اختلال در نظم عمومی گردید که با کنترل نیروهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مدیریت شد. 

وی گفت: در این ارتباط مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس در خراسان رضوی به دلیل تاخیر های مکرر، ایجاد اختلال در نظم عمومی و شکایت بسیار مسافران، تفهیم اتهام و امروز روانه زندان شد. 

دادستان خراسان رضوی نیز هفته جاری دستور قاطع برای کاهش تاخیرهای پرواز و اجرای منشور حقوق مسافر در موارد اضطراری و هنگام تاخیر پروازها صادر کرده بود. 

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از فرودگاه مهرآباد تهران پر رفت و آمدترین فرودگاه کشور است که در ایام عادی روزانه 180 پرواز و در اوج مسافرتها تا 250 پرواز در روز از آن انجام می شود. 

بطور میانگین سالانه بیش از 10 میلیون مسافر از طریق فرودگاه مشهد جا به جا می شوند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل