بازدید 3591
پیش بازی

دایی - منصوریان؛ منتظر جنگ تماشایی باشید

استقلال فصل را برخلاف رقیب نارنجی اش خوب آغاز نکرده است. در این شرایط استقلال چاره‌ای جز شکست سایپا ندارد و به نوعی محکوم به پیروزی است. این فشار و استرس حاکم بر استقلال می‌تواند به نفع سایپا باشد، چرا که این تیم نه طرفداری دارد و نه مدیرانش داعیه قهرمانی در لیگ دارند
کد خبر: ۷۲۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 17 August 2017
هفته چهارم از لیگ برتر با دو دربی در تهران و اصفهان همراه خواهد بود که البته اولی میان دایی و منصوریان یک جدال شخصی بین این دو مربی هم هست.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر امشب (پنجشنبه) چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و در حساس‌ترین دیدار سایپا در ورزشگاه تختی تهران به مصاف استقلال خواهد رفت. ضمن اینکه دربی اصفهان هم در پیش است و حضور امیر قلعه‌نویی و زلاتکو کرانچار روی نیمکت تیم‌های اصفهانی این دیدار را جذاب‌تر از همیشه کرده است. 

سایپا - استقلال
ورزشگاه تختی تهران امشب شاهد یک بازی مهم و شبه دربی خواهد بود. سایپا با علی دایی در این فصل چهره متفاوتی از خود نشان داده و حتی می‌تواند یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیا باشد. دایی تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد و در سه بازی گذشته خیلی خوب از آنها بازی گرفته است. 

مهم‌ترین مسئله‌ای که در مصاحبه‌ها و تفکرات بازیکنان سایپا به چشم می‌آید حس بردن و جاه‌طلبی است که نشان می‌دهد دایی در این زمینه خیلی خوب روی تیمش کار کرده است. هر چند این موضوع تخصص سرمربی سایپاست و چون او خودش دوست ندارد در هیچ رقابتی بازنده باشد این حس را در شاگردانش نیز به خوبی ترزیق کرده است. 

دایی و منصوریان فصل پیش در رقابت‌های لیگ و جام حذفی رقابت‌های جانانه و البته بسیار پرحاشیه‌ای با یکدیگر داشتند که در این بین دایی موفق شد در جام حذفی از سد استقلال عبور کرده و در نهایت با نفت قهرمان این رقابت‌ها شود. هر چند منصوریان در بازی برگشت لیگ با شکست تیم دایی توانایی‌اش را نشان داد.

استقلال فصل را برخلاف رقیب نارنجی اش خوب آغاز نکرده است. در این شرایط استقلال چاره‌ای جز شکست سایپا ندارد و به نوعی محکوم به پیروزی است. این فشار و استرس حاکم بر استقلال می‌تواند به نفع سایپا باشد، چرا که این تیم نه طرفداری دارد و نه مدیرانش داعیه قهرمانی در لیگ دارند، از این‌رو شاگردان دایی با آرامش بیشتری بازی خواهند کرد.

انتظار می‌رود بعد از برد استقلال مقابل تراکتورسازی، هواداران این تیم امشب در ورزشگاه تختی حضور پیدا کنند. هر چند میزبان این بازی سایپاست و مسئولان این باشگاه قصد دارند نیمی از ورزشگاه را به هواداران خود اختصاص دهند، اقدامی که هفته گذشته باشگاه نفت هم مدنظر داشت، اما هواداران پرسپولیس با شروع بازی به سکوهای خالی جایگاه تماشاگران تیم میزبان هجوم آورده و آنجا را نیز به تصرف خود در آوردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان