بازدید 10514
قاتل با اره برقی جنایت را تکمیل کرد

جزئیات بازداشت پیرمردی که سر ۲ نفر را برید

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران جزئیات بازداشت پیرمرد هفتادو‌پنج ساله که سر فرزندخوانده و همسر فرزندخوانده‌اش را جدا کرده بود، تشریح کرد.
کد خبر: ۷۲۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵ 17 August 2017
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران جزئیات بازداشت پیرمرد هفتادو‌پنج ساله که سر فرزندخوانده و همسر فرزندخوانده‌اش را جدا کرده بود، تشریح کرد.

محمد شهریاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره شناسایی هویت سرهای کشف‌شده در خیابان شیخ بهایی و بازداشت قاتل آنها اظهار کرد: سرانجام پس از اقدامات قضایی، پلیسی و فنی پیرمردی که دو نفر را به قتل رسانده و سرهای آنها را در خیابان شیخ بهایی رها کرده بود شناسایی و بازداشت شد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران ادامه داد: قاتل یک پیرمرد هفتاد و پنج ساله است که چون صاحب پسر نمی‌شده پسر باجناقش را از کودکی نزد خود بزرگ کرده و در خانه خود نگه داشته بود همچنین فرزندخوانده وی ازدواج کرده و همسر او نیز در خانه پیرمرد ساکن شده بود.

وی افزود: قاتل در اظهارات اولیه مدعی شده است که پس از مدتی با فرزندخوانده و همسر فرزندخوانده‌اش دچار اختلاف شده و در نهایت تصمیم به قتل آنها گرفته است، این قاتل در خانه خود سه اسلحه شکاری نگهداری می‌کرده و زمانی که با فرزندخوانده و همسر فرزندخوانده در منزل تنها بوده است با شلیک گلوله آنها را به قتل رسانده بود.

معاون دادستان تهران خاطرنشان کرد: قاتل پس از قتل مقتولان با گلوله، با استفاده از اره‌برقی سرها، دست‌ و پاها و نیم‌تنه مقتولان را جدا کرده و قطعات جداشده بدن آنها را در اقصی نقاط شهر تهران در سطلهای زباله رها کرده بود همچنین وی سرانجام سرها را در خیابان شیخ بهایی برده و در فضای خاکی به آتش کشیده بود.

شهریاری تصریح کرد: هم‌اکنون تحقیقات بیشتر از قاتل این پرونده ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، ساعت 8:20 صبح 11 مردادماه جاری مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد خبر کشف دو سر بریده‌‌شده در خیابان شیخ بهایی را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

دقایقی بعد از اعلام خبر، سجاد منافی‌آذر بازپرس امور جنایی تهران به‌‌همراه اکیپ تشخیص آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در محل کشف این دو سر حاضر شده مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.
 
جزئیات بازداشت پیرمردی که سر ۲ نفر را برید 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
پیرمرد ۷۵ ساله پات لب گوره اخه این کارا چیه
پیرمرد ۷۵ ساله پات لب گوره اخه این کارا چیه
روانی !
خدا یا تو فریاد رس
یا خود خدا،این دیگه چه جونوری بوده
آخرالزمان شده ... اللهم عجل لولیک الفرج...
بسمه تعالی
این همه قساوت فقط بخاطر اختلاف؟؟؟؟؟؟!!!!!!!؟؟؟؟؟!!!!!.
باز بگین جامعه مشکل حاد سلامت روان نداره...
چه آدم قسی القلبی
بابا خدا وکیلی این ملت چی شدن یاد فیلم کلبه وحشت بریسکو کنتی که دوران نوجوانی دیده بودم افتادم ارررررره بررررقی.
دیگه از این بد تر هم می بینید . وچند روز پیش تو خبر بود که دایی به بچ خواهرش شلیک کرده و دو نفر کشته ویارو زن وبچه اش بخاطر پول گرفتن از بیمه به قتل رسانده همه گی در طول این چند روز اتفاق افتاده . بی رحم تر از ایرانی دیگه جایی سراغ دارین اخه چرا اینقدر سنگدل همبن الان خبری بود که یک نفر از سرکار برمیگشته دست می زنه یک ماشین سوار میشه دونفر از کابین دوم به طرف حمله می کنند و باچاقو به پهلوی بدبخت از پا در میارنش و وسایلاش می گیرند والفرار داعش واقعا ماهستیم شما بفرمایید این کار ها با کار داعش چقدر فرق داره تازه اونها برای کارشان دلیلی دارند بقول خودشان کافر ها می کشتد .
ببین چه کینه ای که حتی بعد از کشتن ارام نشده!!! اوه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل