بازدید 3969

مظفری زاده: پنالتی پرسپولیس گرفته نشد

کد خبر: ۷۲۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳ 16 August 2017
سعید مظفری زاده در کارشناسی داوری دیدار تیم های پرسپولیس و سیاه جامگان، عدم اخراج بازیکن سیاه جامگان، نگرفتن پنالتی به سود پرسپولیس و اعلام نکردن خطای هند بازیکن سیاه جامگان قبل از به ثمر رسیدن گل این تیم، از اشتباهات داور مسابقه دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید مظفری زاده حرکت خشن بازیکن سیاه جامگان روی وحید امیری در دقیقه 8 که شانسی برای بازی با توپ نداشت و می توانست باعث مصدومیت بازیکن پرسپولیس شود را مستحق دریافت کارت قرمز دانست.

وی گفت: در دقیقه 25 مهدی طارمی در محوطه جریمه سیاه جامگان صاحب توپ شد که مدافع سیاه جامگان بدون خطا توپ او را زد. ضمن اینکه در دقیقه 30 پرسپولیس به یک گل رسید که کمک داور به درستی آفساید مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد. مظفری زاده در مورد صحنه دقیقه 41 که علی علیپور در موقعیتی ایده آل درون محوطه جریمه سیاه جامگان صاحب توپ شد و با خطای مدافع سیاه جامگان سرنگون شد را پنالتی دانست. در حالیکه حمید حاج ملک در این صحنه زوایه دید مناسبی داشت، اما خطایی اعلام نکرد.

وی تصریح کرد: هر دو کارت زردی که داور بازی به بازیکنان خاطی سیاه جامگان داد به درستی صورت گرفت. ضمن اینکه گل سیاه جامگان در حالی به ثمر رسید که در حرکت ابتدایی بازیکنان این تیم توپ وحید امیری را با دست زده و مرتکب خطای هند شدند که این صحنه هم از دید داور پنهان ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل