بازدید 3124

نصیرزاده:بازیکن بیرون مانده،آن‌وقت«کلاس»هم می‌گذارد

با چند بازیکنی که بیرون مانده بودند جلسه گذاشتم و صحبت‌هایی انجام دادیم. نکته جالب اینجاست که بازیکن بیرون مانده، آن‌وقت برای ما کلاس هم می‌گذارد و شرط و شروط سنگینی دارد.
کد خبر: ۷۲۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 16 August 2017
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد می‌گوید که برخی از ناظران فدراسیون فکر می‌کنند باید همه چیز را گزارش کنند و تا به‌عنوان ناظر قانون‌مدار شناخته شوند. این باشگاه به همین دلیل به عملکرد آنها اعتراض دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، هوشنگ نصیرزاده درباره توبیخ کتبی دروازه‌بان تیم گسترش فولاد، اظهار داشت: برخی از ناظران نگاه‌های «چپ - چپ» را هم گزارش می‌کنند. در بازی مقابل پارس جنوبی، ما فقط یک نفر در کنار خط داشتیم، اما چند روز بعد به ما نامه زدند و به خاطر اعتراض به داوری جریمه‌مان کردند. 

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه برنامه‌ای برای اعتراض‌ به احکام کمیته انضباطی ندارد، گفت: نه، سازمان لیگ و آقای فتاحی افرادی کابلدی هستند و از این بابت نگرانی وجود ندارد. ما فقط به نحوه گزارش ناظران بازی‌ها اعتراض داریم.

نصیرزاده با اشاره به تلاش این باشگاه برای جذب یک بازیکن جدید در خط دفاعی، خاطرنشان کرد: با کمبود بازیکن در ایران مواجه هستیم. همه مدافعان خوب جا گرفتند. با چند بازیکنی که بیرون مانده بودند جلسه گذاشتم و صحبت‌هایی انجام دادیم. نکته جالب اینجاست که بازیکن بیرون مانده، آن‌وقت برای ما کلاس هم می‌گذارد و شرط و شروط سنگینی دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار