بازدید 13800

کلاهبرداری با فروش اموال وراث

کد خبر: ۷۲۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 16 August 2017
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: فردی که با کلاهبرداری منزل مسکونی وراث را به بیش از 2‌میلیارد ریال فروخته بود، توسط ماموران آگاهی زنجان شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش آرمان، جعفر کردلو اظهار کرد: در پی دریافت شکوائیه‌ای از دادسرای زنجان مبنی بر کلاهبرداری از شاکی و فروش یک واحد مسکونی بدون اطلاع وراث توسط ماموران آگاهی زنجان پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران آگاهی مشخص شد فردی مدارک منزل مسکونی وراث را به دست آورده و بدون اطلاع آنها منزل مسکونی را به مبلغ 2‌میلیارد و 150‌میلیون ریال به فروش رسانده است.

کردلو اظهار داشت: شاکی پس از خرید ملک متوجه شده است که این ملک متعلق به وراث بوده که بدون اطلاع آنها و با جعل مدارک و کلاهبرداری فروخته شده است. 

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از شناسایی، وی در یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

کردلو اظهار داشت: با ارائه دلایل و مدارک متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری از شاکی اعتراف کرد و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار