بازدید 3577

ادامه حمایت ایران از کشورهای مقاومت

شمخانی نقش حزب الله لبنان در شکست گروه‌های تروریستی در سوریه و حفظ امنیت لبنان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: محبوبیت فراگیر حزب الله در جهان اسلام و کشورهای عربی موجب خشم رژیم صهیونیستی و مزدوران آن شده است.
کد خبر: ۷۲۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲ 16 August 2017
شمخانی نقش حزب الله لبنان در شکست گروه‌های تروریستی در سوریه و حفظ امنیت لبنان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: محبوبیت فراگیر حزب الله در جهان اسلام و کشورهای عربی موجب خشم رژیم صهیونیستی و مزدوران آن شده است.

به گزارش ایسنا، متن مصاحبه دبیر شورای عالی امنیت ملی با پایگاه العهد لبنان به مناسبت ۲۳ مرداد سالروز پیروزی مقاومت اسلامی به شرخ زیر است:
دبیر شورای عالی امنیت ملی یازدهمین سالروز پیروزی مقاومت اسلامی را درجنگ ۳۳ روزه را به ملت، دولت و مقاومت لبنان تبریک گفت.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد لبنان افزود: مقاومت اسلامی در سال ۲۰۰۶ با اتکاء به ایمان و رشادت رزمندگان شهادت طلب خود افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را به سخره گرفت و نشان داد که فرزندان امت اسلامی می‌توانند هر لحظه که اراده کنند با سلاح ایمان و جهاد، مجهزترین ارتش‌های جهان را به خاک مذلت نشانده و از کیان خود در برابر متجاوزین دفاع کنند.

شمخانی خلوص، صداقت، شجاعت، بینش و بصیرت سید حسن نصرالله را عاملی تعیین کننده در حرکت و نقش آفرینی حزب الله لبنان در ایجاد وحدت ملی در داخل لبنان و امنیت و آرامش در مرزهای این کشور توصیف کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ ۳۳ روزه الهام‌بخش مقاومت مردم و گروه‌های مبارز فلسطین و به ویژه در جنگ‌های غزه نیز شده است.

شمخانی با اشاره به اینکه امروز نیز حزب الله لبنان در نبرد با تروریستهای تکفیری توانسته است ضمن جلوگیری از نفوذ خشونت و ترور به لبنان ضربه‌های بزرگی را بر پیکره آنان وارد کند.

وی افزود: نبرد اخیر عرسال نشان داد که عزم حزب الله برای پاک کردن منطقه از لوث تروریسم جدی بوده و از همه ظرفیت‌های خود برای تقویت امنیت داخلی لبنان و مرزهای سوریه بهره خواهد برد.

وی نقش حزب الله لبنان در شکست گروه‌های تروریستی در سوریه و حفظ امنیت لبنان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: محبوبیت فراگیر حزب الله در جهان اسلام و کشورهای عربی موجب خشم رژیم صهیونیستی و مزدوران آن شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: حزب الله توانست در کنار ارتش لبنان  از شکل‌گیری فتنه تروریسم در این کشور و متزلزل‌سازی امنیت سرزمینی و اجتماعی لبنان در برابر خطر شوم تروریسم جلو گیری کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: جمهوری اسلامی ایران به حمایت خود از مقاومت و کشورهایی که  در خط اول مبارزه با تروریسم حضور دارند با قدرت ادامه خواهد داد.

علی شمخانی درباره اخبار منتشره درباره حضور هلی کوپترهای امریکایی در مناطق تحت اشغال داعش و همچنین اقدام اخیر امریکایی‌ها در بمباران مواضع نیروهای مردمی در مرز سوریه، ضمن انتقاد از رفتارهای دوگانه امریکا در موضوع مبارزه با تروریسم گفت: متاسفانه آمریکایی‌ها در ادامه روند دوگانه خود دست به اقداماتی می‌زنند که نه تنها نفی کننده ادعاهای آنان در موضوع مبارزه با تروریسم است بلکه نشان می‌دهد با سیاست‌های اعمالی خود همچنان حامی اصلی ترویستم در منطقه هستند.

شمخانی در پایان گفت: پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت که با تقدیم شهدای گرانقدری حاصل شده، نوید دهنده نزدیک شدن پایان عمر پروژه غربی-عبری - عربی  و  نابودی داعش تل آویوی در منطقه بوده و به زودی امنیت و ثبات در غرب آسیا علی رغم خواست برخی کشورهای فرامنطقه ای برقرار خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر