بازدید 4731

بیت‌کوین‌ می‌تواند منبع تولید ثروت‌ در‌ ایران‌ باشد

کارشناس انگلیسی اعلام کرد: برای بسیاری از کشورها نظیر ایران کشورهای عضو شوروی سابق بیت‌کوین می‌تواند منبعی برای تولید ثروت و ایجاد فرصت باشد.
کد خبر: ۷۲۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ 15 August 2017
کارشناس انگلیسی اعلام کرد: برای بسیاری از کشورها نظیر ایران کشورهای عضو شوروی سابق بیت‌کوین می‌تواند منبعی برای تولید ثروت و ایجاد فرصت باشد.

به گزارش فارس به نقل از ترند؛ درین‌کگ عضو هیأت مدیره موسسه هومانیت اعلام کرد برای بسیاری از کشورها نظیر ایران و کشورهای عضو شوروی سابق بیت‌کوین می‌تواند منشأ تولید ثروت و فرصت باشد.

وی ادامه داد: با توجه به توانمندی تکنولوژی و فکری موجود در این کشورها و شکاف ثروت، بیت‌کوین می‌تواند به آزادی اقتصادی منجر شده و آینده روشنی در این کشورها داشته باشد.

روز گذشته بلومبرگ گزارش داد ارزش بیت‌کوین برای نخستین بار از مرز 4 هزار دلار عبور کرد که دلیل آن رشد چشم‌انداز مثبت نسبت به توسعه استفاده از این ارز مجازی بوده است.

توسعه استفاده از بیت‌کوین در این کشورها می‌تواند به رشد صنعت گردشگری و توسعه تولید ناخالص داخلی کشورها منجر شود.

افزایش آزادی‌های مالی ناشی از توسعه استفاده از بیت‌کوین برای بسیاری از مردم مفهوم تازه‌ای است چرا که از زمان آغاز نظام بانکداری در جهان، عرضه پول همواره تحت کنترل مؤسسات مالی بوده است اما بیت‌کوین بیش از یک عرضه است چرا که به افراد این فرصت را می‌دهد تا مدیریت پول خود را خود بر عهده داشته باشند.

بیت‌کوین یک دارایی اقتصادی و تغییر ناپذیر بوده و برای کسانی که زودتر از بقیه به آن ورود می‌کنند فرصت بیشتری ارائه می‌دهد.

تکنولوژی پشت بیت‌کوین وارد کشورها شده و این امکان وجود دارد که از آن برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی استفاده شود و عملاً می‌تواند مبنای توسعه ابداعات و نوآوری‌ها نظیر اینترنت اشیاء و خودروهای بدون راننده باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان