بازدید 2846
دیروز رقم خورد؛

افت بهای آتی سکه همسو با بازار نقدی

قرارداد سکه آتی تحویل اسفند ماه با ۰.۶۴ درصد افت قیمت با رقم یک میلیون و ۳۴۴ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.همچنین قرارداد سکه آتی تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۶۲ درصد کاهش با رقم یک میلیون و ۳۸۲ هزارتومان داد و ستد شد.
کد خبر: ۷۲۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 15 August 2017
حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۱۱هزار و ۲۶۸ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، در بازار نقدی طلا، روز گذشته فعالان بازار شاهد تداوم ریزش قیمت ها بودند زیرا قیمت جهانی هر اونس طلا با هفت دلار و ۱۰ سنت کاهش به یک هزار و ۲۸۲ دلار و ۶۰ سنت رسید.

به این ترتیب هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۵ هزار و ۱۰۰ ریال کاهش داشت و ۱۲ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال رسید و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲۰ هزار ریال عقبگرد، ۱۱ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال عرضه شد.

افت بهای آتی سکه همسو با بازار نقدی/

هر قطعه نیم سکه و ربع سکه طلا هر کدام با ۳۰ هزار ریال کاهش به ترتیب ۶ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال و ۳ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال قیمت گذاری شدند اما سکه گرمی ثابت ماند و ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال به فروش رفت.

در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۰ هزار و ۳۹۰ ریال کاهش یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۳۴۰ ریال فروخته شد.

در معاملات آتی سکه در روز گذشته نیز ۵ سررسید آتی همسو با بازار نقدی روند منفی را طی کردند ، به طوری که قرارداد آتی سکه در سررسید شهریورماه سال ۹۶ با ۰.۴۸ درصد افت به رقم یک میلیون و ۲۳۵ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

قرارداد سکه سررسید آبان ماه نیز افت ۰.۴۹ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۷۲ هزار تومان داد و ستد شد.

در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۰۸ هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز یکشنبه ۰.۶۸ درصد کاهش داشت.

از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل اسفند ماه نیز با ۰.۶۴ درصد افت قیمت با رقم یک میلیون و ۳۴۴ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.همچنین قرارداد سکه آتی تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۶۲ درصد کاهش با رقم یک میلیون و ۳۸۲ هزارتومان داد و ستد شد.

منبع: بورس کالای ایران



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار